خبرگزاری کار ایران

مشاور فرهنگی شهرداری کرمان خبر داد

آماده‌سازی شناسنامه رسانه‌های مکتوب و مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۸۵

مشاور فرهنگی شهردار کرمان گفت: شناسنامه مطبوعات و رسانه‌های مکتوب و مجازی استان توسط شهرداری کرمان آماده شده است

مشاور فرهنگی شهرداری در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه در چند ماه اخیر شناسنامه مطبوعات و رسانه‌های مکتوب و مجازی استان ن توسط شهرداری آماده شده است، اظهارکرد: در حال حاضر بیش از ۱۸۰ رسانه در استان کرمان فعالیت دارند که تهیه این شناسنامه با توجه به کثرت رسانه‌ها در سطح استان الزامی به نظر می‌رسید.

به گزارش ایلنا از کرمان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری با اشاره به تحلیل اخبار توسط کارشناسان مربوطه، گفت: سعی می‌شود نشریات کرمان به نشریات ضعیف، قوی، کم انتشار و پر انتشار طبقه‌بندی نشوند.

امیرمداح با تاکید بر افزایش سرانه مطالعه روزنامه در کرمان، تصریح کرد: طبق آمارگیری، مردم سعی می‌کنند مشکلات و موارد مربوط به حوزه شهر و شهرداری را در نشریات منعکس کنند تا از این طریق زودتر به نتیجه برسند.

مشاور فرهنگی شهردار کرمان با بیان اینکه چاپ اخبار مربوط به شهرداری در نشریات ن نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است، بیان کرد: روابط عمومی شهرداری علاوه بر آمارگیری در بحثتحلیل اخبار نیز وارد شده است.

وی از دسته بندی و چاپ کتابچه‌ای مشتمل بر اخبار منعکس شده شهرداری در نشریات و خبرگزاری‌ها خبر داد.

امیرمداح با تقدیر از تلاش خبرنگاران و زحمتکشان عرصه روزنامه نگاری در چاپ اخبار و تغییر نگاه شهروندان به مباحثشهر و شهرداری، خاطرنشان کرد: امید می‌رود تعامل نشریات با شهرداری کرمان همچون گذشته تعاملی مثبت و دوسویه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز