خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان کرمان اعلام کرد؛

جابجایی ۷میلیون مسافر توسط ناوگان جاده ای کرمان

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۷۴

طی یک سال گذشته حدود ۷میلیون نفر مسافر بوسیله۴هزارو ۶۷۰دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده ای استان کرمان از مبداء شهرستان های سراسر استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده اند.

کرمان - ایلنا: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: حدود ۶هزار و ۴۰۰ نفر راننده حرفه ای در بخش حمل ونقل مسافر برون شهری استان تحت پوشش حدود۱۱۰شرکت و موسسه حمل ونقل جاده ای کار حمل ونقل مسافر استان را برعهده دارند.

به گزارش ایلنا از کرمان جمیلی افزود: بیشترین تعداد مسافرگیری توسط ناوگان مسافری استان در۲۵ اسفند ۹۲ثبت شده و در حمل ونقل ۷ میلیون مسافر جاده ای استان کرمان، تعداد۵۵۰دستگاه اتوبوس، ۷۷۰دستگاه مینی بوس و۳۳۵۰دستگاه سواری کرایه بین شهری بکار گرفته شده است که در این راستا بیشترین تعداد مسافر به ترتیب از مبداء شهرستان های کرمان، رفسنجان وسیرجان و… به مقصد استان های هرمزگان، خراسان رضوی، تهران و…جابجا شده اند.

وی تصریح کرد: در استان کرمان ۹پایانه مسافربری و ۲۷۶دفتر فروش بلیط شهری درحمل ونقل مسافر استان نقش داشته و سامانه های اطلاع یابی از رضایتمندی مسافران از جمله شماره پیامک ۳۰۰۰۱۴۳، فروش اینترنتی بلیط، تصمیمات کمیته ارتقاء خدمات بخش مسافراستان، نظارت بر عملکرد شرکت های مسافربری و…از جمله موارد خدمات دهی مناسب تر به مسافران طی سه سال اخیر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز