خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اعلام کرد؛

نصب ۱۰دستگاه تردد شمار آنلاین جدید در جاده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۷۷

تعداد۱۰دستگاه تردد شمار آنلاین جدید در سطح جاده‌های استان در حال نصب و راه اندازی است و با راه اندازی این تعداد، عدد تردد شمارهای جاده‌ای به ۳۰دستگاه و تعداد محور‌های تحت پوشش به ۵۰ محور می‌رسد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های کرمان گفت: طی ۳ماه آینده دستگاه‌های جدید تردد شمار مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

وی افزود: در سال گذشته حدود ۴۶میلیون تردد در محورهای تحت پوشش دستگاه‌های تردد شمار استان به ثبت رسیده که محور باغین - کرمان بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا از کرمانجمیلی هدف ازنصب سامانه‌های تردد شمار، مدیریت بهتر راه‌ها اعلام وافزود: این سیستم پله زیرین حمل ونقل هوشمند محسوب می‌شودزیرا دستگاه‌های ذیربط اعم از دستگاه‌های دولتی، سرمایه گذاران وشرکت‌های غیردولتی فعال بخش حمل ونقل جاده‌ای با دستیابی به اطلاعات تردد شمار، اولویت‌ها را مشخص و تصمیمات دقیق تری اتخاذ می‌کنند.

وی گفت: همچنین با داشتن آمار‌های دقیق تردد شماری می‌توان از سایر روش‌ها برای هوشمند سازی سامانه‌های ترابری نیز استفاده کرد.

جمیلی تصریح کرد: تجهیز تمامی جاده‌ای اصلی استان به دستگاه‌های تردد شمار پیشرفته‌تر در دستور کار این اداره کل قرار دارد وسعی ما بر توسعه سامانه‌های هوشمند اعم از سیستم‌های کنترل ترافیک جاده‌ای، روانسازی و ایمن سازی حمل ونقل جاده‌ای استان و رسیدن به حد اقل‌ترین سوانح و تلفات جاده‌ای است که با کمک و همیاری مردم و تمامی دستگاههای ذیربط می‌سر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز