خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان؛

درآمد کسب شده از مشاغل مهارتی بسیار مناسب است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۳۵

متاسفانه فرهنگ پشت میزنشینی باعثشده میزان بیکاری بالایی در بین جوانان، به‌خصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی داشته باشیم.

همایش سنگ های قیمتی کرمان با تاکید بر لزوم حمایت از فعالان این عرصه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاروزی برگزار شد.

به گزارش ایلنا ازکرمان، ابراهیمی در همایش سنگ های قیمتی با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای در ایجاد استقلال اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: متاسفانه فرهنگ پشت میزنشینی باعثشده میزان بیکاری بالایی در بین جوانان بخصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به رشته های متنوع آموزشی در بخش دولتی و خصوصی فنی و حرفه ای کرمان خاطرنشان کرد: درآمد کسب شده از مشاغل مهارتی بسیار مناسب است و ما از فعالیت آموزش گاههی خصوصی در این جهت حمایت می کنیم.

در ادامه درخشان، مدیر آموزشگاه گوهر پارسی، با اشاره به سنگ های قیمتی بعنوان میراثخانوادگی کشور گفت: وجود منابع فراوان این سنگ ها در کشور و استان کرمان نیازمند حمایت جدی مسئولین در امر آموزش، تئلید و بازاریابی این محصولات ارزشمند و سودآور است.

وی افزود: آموزشگاه گوهر پارسی با دریافت مجوز در زمینه آموزش شناخت و تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی، از تابستان ۱۳۹۳ شروع به جذب و آموزش کارآموز کرده و دارای کارگاه تراش گوهر و نمایشگاه محصولات است.

در این جلسه، هاشمی صدر، استاد دانشگاه، نیز به معرفی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی ایران و جهان و خصوصیات آنها پرداخت و مسئولین اتاق بازرگانی نیز بر حمایت از فعالان این عرصه تاکید کردند.

در حاشیه جلسه نیز نمایشگاهی از سنگ های قیمتی نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز