خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان خبر داد؛

صادرت خرما به روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۹۰

در روزهای آینده، هیئت‌هایی از روسیه به جیرفت سفر خواهند کرد و امیدواریم شاهد بسته‌بندی استاندارد محصولات کشاورزی به ویژه خرما در منطقه باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب از نشست با فرمانداران شهرهای حاشیه عراق در آذربایجان غربی خبر داد و تصریح کرد: در روزهای آینده، هیئت‌هایی از روسیه به جیرفت سفر خواهند کرد و امیدواریم شاهد بسته‌بندی استاندارد محصولات کشاورزی به ویژه خرما در منطقه باشیم.

به گزارش ایلنا از کرمان، موسوی در جلسه بازاریابی، فروش و صادرات محصول خرمای جنوب با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از بازرگانان، صادرکنندگان، تشکل‌های بخش خصوصی و تولیدکنندگان عمده در محل سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد با برشمردن قابلیت‌ها و پتانسیل‌های این منطقه، افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق تولیدات کشاورزی انجام شود و از این طریق کشاورزی تجاری، اقتصادی و بین المللی از جنوب استان کرمان آغاز شود.

وی خاطر نشان ساخت: باید تمام مشکلات را از مبدأ تولید تا محل مصرف در بازارهای جهانی اعم از استانداردهای تولید، شرایط ویژه برای صادرات، گمرک، نقل و انتقال کالا، ضایعات کالا در حین راه و بازار تجارت جهانی برطرف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز