خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان؛

امضای تفاهمنامه همکاری باکمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۵۳

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان از امضای تفاهمنامه همکاری کمیته امداد و آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان به منظور آموزش مددجویان روستایی که دسترسی به مراکز آموزش ندارند، خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: مددجویان کمیته امداد جیرفت و عنبرآباد در رشته‌های مکانیک خودرو، جوشکاری، برق ساختمان، لوله کشی گاز، کابینت ساز چوبی، پرورش قارچ و پرورش توت فرنگی آموزش می‌بییند.

به گزارش ایلنا از کرمان، وی افزود: طی تفاهمنامه آموزش فنی و حرفه‌ای و ادارات کمیته امداد شرق استان شامل شهرستان‌های بم، نرماشیر، ریگان و فهرج نیز شرایط برای آموزش مکانیک خودرو، لوله کشی گاز، سیم پیچی، برق ساختمان و جوشکاری فراهم شده است.

مسئول آموزش‌های مهارتی استان، تامین مربی برای خوابگاه‌های دانش آموزی کمیته امداد، معرفی مددجویان مهارت آموخته به ارگان‌های متقاضی کار، تخفیف ۲۰ درصدی شهریه آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه‌ای برای مددجویان کمیته امداد و معافیت مددجویان از حق شرکت در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای را از دیگر مفاد این تفاهمنامه عنوان کرد.

وی اضفه کرد: با توجه به کاهش شدید بودجه، حق التدریس مربیان این دوره‌های آموزشی توسط کمیته امداد پرداخت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز