خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش کرمان:

کسب۱۵ عنوان برتر جشنواره فرهنگی و هنری کشور دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۲۸

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب ۱۵ عنوان رتبه‌های اول تا سوم کشوری دانش‌آموزان کرمانی در جشنواره فرهنگی و هنری خبرداد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کرمان با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی و هنری کشور در دو بخش فرهنگی و هنری در نیشابور و اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره از ۱۲ تا ۳۱ مردادماه امسال برگزارشد.

به گزارش ایلنا از کرمان ملکی از شرکت ۱۳۵ دانش‌آموز از استان کرمان در این جشنواره خبر داد وافزود: ۹۰ نفر از این دانش‌آموران در حوزه‌های هنری در رشته‌‌های آوایی، نمایشی، دستی و تجسمی در نیشابورشرکت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ۸۵ نفر از دانش‌آموزان نیزدر رشته‌های شعر، داستان، مطالعه و تحقیق، وبلاگ‌نویسی و رسانه‌های مجازی دراصفهان شرکت کردند.

ملکی از کسب ۱۵ عنوان رتبه اول تا سوم کشوری خبر داد و افزود: رتبه اول سرود همگانی، رتبه اول نمایشنامه‌خوانی دختران، رتبه سوم نمایشنامه‌خوانی پسران، رتبه دوم نمایش عروسکی، رتبه اول تک‌نوازی دختران، رتبه سوم شعر و رتبه سوم داستان از جملهرتبه‌های برتر دانش‌آموزان کرمانی هستند.

وی گفت: سطح کیفی و کمی این جشنواره نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و همه استان‌ها با آمادگی کامل در این جشنواره شرکت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی و آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: امسال برای نخستین بار بهتمام دانش‌آموزانی که در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری رتبه اول تا سوم را کسب کردند، گواهینامه بین‌المللی مهارت اعطا می‌شود که این گواهینامه‌ها از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای صادر می‌شوند.

ملکی با اشاره به اینکه این گواهینامه دارای کد استاندارد بین‌المللی است، خاطرنشان‌کرد: این گواهینامه در کل دنیا دارای اعتبار است، به گونه‌ای که دانش‌آموزان می‌تواننداز مزایای آن بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز