خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان:

کارخانه ایزوگام طعمه حریق شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۰۹

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان از حریق کارخانه ایزوگام در شهرک صنعتی شماره دو خبر داد.

کرمان –ایلنا: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان با بیان اینکه در پی تماس تلفنی از سوی شهروندان با مرکز پیام سازمان گفت: ۹ نفر از آتش نشانان ایستگاههای شماره ۴و ۲ با سه دستگاه خودروی امدادو اطفاء به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از کرمان، مومنی افزود: آتش نشانان کمتر از ۳۰ دقیقه با توجه به بعد مسافت(۲۴ کیلو متر) و نداشتن ورودی شهرک صنعتی به محل حادثه رسیدند و با رعایت نکات ایمنی و ایمن کردن منطقه، آتش را مهار و خاموش کردند و از سرایت آتش به قسمتهای دیگر جلو گیری نمودند.

وی اظهار داشت: این حادثه در پی بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی در الکترو موتور منبع اصلی قیر بوده و پس ازجاری شدM۳۰ در محوطه باعثمجروح شدن یک نفر، حریق کارخانه و یک دستگاه خودرو گردید.

وی گفت: این دومین حادثه ی حریق، طی ۲ ماه گذشته در شهرک صنعتی شماره ۲ بوده که علی رغم بازرسی مستمر واحد پیشگیری سازمان و ارائه هشدار کتبی، رعایت نکردن برخی اصول ایمنی توسط واحد های صنعتی رخ داده است.

مومنی از شهرک های صنعتی وکلیه مدیران کارخانه ها درخواست نمود: برای پیشگیری از حریق و دریافت دستوالعمل ایمنی و آتش نشانی به سازمان آتش نشانی کرمان واحد پیشگیری مراجعه نمایند.

وی همچنین تقاضا نمود در خصوص اصلاح ورودی شهرک خضراء اقدام عاجل به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز