خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان؛

نصب تراکت و پلاکارت غیر مجاز، باعثنازیبایی شهری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۷۴

دیوارنویسی، نصب تراکت و پلاکارت غیر مجاز، باعثنازیبایی شهری می شود و تخریب اموال عمومی را به همراه دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: با نصب تراکت و پلاکارت غیر مجاز توسط شهروندان مقرر شده با رای مقام‌های قضایی، شماره تلفن‌های نوشته شده بر روی تراکت و برچسب‌های تبلیغاتی غیر مجاز تا یک هفته آینده مسدود می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمان، بابایی در حاشیه نشست هم اندیشی جهت زیباسازی سطح شهر و جلوگیری از ایجاد نازیبایی‌های شهری با اشاره به اینکه در این راستا جلساتی در دادگستری کرمان نیز برگزار شد که مقرر شد از سوی مقام‌های قضایی با متخلفان در این زمینه برخورد لازم صورت پذیرد، افزود: با نصب تراکت و پلاکارت غیر مجاز توسط شهروندان مقرر شده با رای مقام‌های قضایی شماره تلفن‌های نوشته شده بر روی تراکت و برچسب‌های تبلیغاتی غیر مجاز تا یک هفته آینده مسدود می‌شود.

وی گفت: در این نشست مقرر شد واحد اجرائیات در جهت برخورد با تبلیغ کنندگان و دیوارنویسان غیرمجاز برخورد و واحد زیباسازی اقدامات لازم در جهت زیباسازی دیوارهای شهری اقدام کند.

این نشست با مصوباتی همراه بود که عبارتند از:

مسئولان خدمات شهری و واحد‌های اجرائیات شهرداری‌های مناطق ضمن پاکسازی دیوار نویسی‌های قبلی، کنترل‌های لازم را برای جلوگیری از دیوارنویسی مجدد و یا نصب تراکت و پوستر‌های تبلیغاتی درمنطقه انجام دهند.

جلوگیری از نصب هرگونه تراکت و برچسب بر روی دیوارهای شهری برعهده واحد اجرائیات مناطق است و هر واحد از شهرداری در صورت مشاهده اینگونه تخلفات در سطح شهر به اجرائیات اعلام کنند.

کلیه واحد‌ها و سازمان‌ها جهت نصب پلاکارت با واحد زیباسازی شهرداری هماهنگ کنند.

واحد‌های اجرائیات مناطق بر اساس اولویت‌ها مشکلات و خواسته‌های خود را مطرح کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز