خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون کرمان خبرداد:

برگزاری جشنواره هفته ملی کودک از ۱۵ مهر ماه

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۶۴

جشنواره هفته ملی کودک با برپایی ۸ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی ویژه کودکان و نوجوانان از پانزدهم مهرماه در مجتمع کانون شروع به کار کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان گفت: جشنواره هفته ملی کودک با هدف معرفی کانون و قابلیت‌های آن به جامعه همزمان با آغاز هفته ملی کودک در سراسر کشور در محل مجتمع کانون آغاز شد و تا بیست و یکم مهرماه ادامه دارد

به گزارش ایلنا ازکرمان علیزاده افزود: در جشنواره امسال فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در قالب نمایشگاه و کارگاهی برای بازدیدکنندگان اجرا خواهد شد.

وی از اجرای فعالیت‌هایی همچون کارگاه‌های ادبی، بازی و سرگرمی، نمایش فیلم، کاردستی، قصه گویی، معرفی وقایع، قرآن و حدیثو… نام برد و گفت: کانون پرورش فکری با برپایی ۸ غرفه در جشنواره هفته ملی کودک به مدت یک هفته پذیرای دانش آموزان مدارس و خانواده‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای آشنایی کودکان و نوجوانان و والدین‌شان با اهداف و فعالیت‌های کانون است اذعان داشت: با هماهنگی انجام شده با مدارس، در طول این هفته بیش از ۲ هزار دانش آموز از نزدیک با فعالیت‌های کانون آشنا خواهند شد.

علیزاده اظهار امیدواری کرد: حضور دانش آ موزان مدارس در برنامه‌های هفته ملی کودک زمینه ای برای حضور مستمر کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان باشد.

وی از برپایی نمایشگاهی از آثار قرآنی مراکز فرهنگی هنری استان و همچنین کارگاه ویژه فعالیت های قرآنی به عنوان یکی از فعالیت‌های ویژه این جشنواره یاد کرد و گفت: بیش از ۱۵۰ طرح قرآنی در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

مدیرکل کانون کرمان یادآور شد: همزمان با جشنواره هفته ملی کودک در کرمان تمامی مراکز فرهنگی هنری در سراسر استان نیز به برگزاری جشنواره با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، هنری و ادبی می پردازند.

گفتنی است مراسم افتتاحیه جشنواره هفته ملی کودک با حضور مسوولان استانی صبح سه‌شنبه پانزدهم مهرماه ساعت ۹ صبح در محل مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز