خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

تعلیم وتربیت متاثر از جامعه، خانواده و آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۲۳

حوزه تعلیم و تربیت متاثر از برنامه‌ها و سیاست‌هایی است کهدر جامعه، خانواده و آموزش و پرورش رسمی پیگیری می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش مجموعه‌ای به هم پیوسته متاثراز برنامه‌ها و سیاست‌هایی است که در جامعه، خانواده و آموزش و پرورش رسمی پیگیریمی‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمان جهانگیری در گردهمایی مسئولان سوادآموزی شهرستان‌ها، نواحی ومناطق افزود: خروجی این سه کانون دستاوردهای همه حوزه تعلیم و تربیت می‌شودبنابراین نمی‌توانیم موفقیت‌ها و یا کمبود‌ها را تنها به سازمان آموزش و پرورش نسبت داد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات آموزش و پرورش، کم‌دانشی و کم‌اطلاعی خانواده‌هاست، اگر سواد و آگاهی خانواده‌ها افزایش یابد درچرخه تعلیم و تربیت نیز موثر خواهد بود.

وی اظهار کرد: ما هزینه آموزش همه افراد را با احداثمدرسه و… پرداختکرده‌ایم اما به دلایلی این افراد از چرخه تعلیم و تربیت خارج می‌شوند و در حقیقتهزینه‌های ما به هدر می‌رود.

جهانگیری ادامه داد: با به صفر رساندن بی‌سوادی موجود در جامعه می‌توانیم درزمینه پیشگیری از این مشکل کار کنیم.

وی گفت: قرار نیست که از مسیر سوادآموزی برای کسی شغل یا درآمد ایجادکنیم، اصل کار از بین رفتن بی‌سوادی و افراد بازمانده از تحصیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز