خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان خبر داد؛

برگزاری نخستین همایش سیستم‌های ITS هوشمند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۷۷

استان کرمان همواره در زمره استان‌های پیشگام و موفق کشور در بکار گیری سیستم‌های هوشمند جاده‌ای بوده است.

بواسطه وضعیت حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان می‌تواند در بهره گیری از همایش سراسری سیستم‌های حمل ونقل هوشمند جاده‌ای(ITS) که از تاریخ ۳۰دی ماه سال جاری، لغایت یکم بهمن ماه برگزار می‌شود، موفق عمل کند.

به گزارش ایلنا از کرمان، جمیلی افزود: استان کرمان می‌تواند بواسطه وضعیت حمل ونقل جاده‌ای خود، که درنخستین همایش سراسری سیستم‌های حمل ونقل هوشمند جاده‌ای(ITS) که از تاریخ ۳۰دی ماه سا جاری لغایت یکم بهمن ماه با حضور اساتید، صاحب نظران و کار‌شناسان حمل ونقل در بهره گیری از این همایش موفق عمل کند.

وی تصریح کرد: استان کرمان همواره در زمره استانهای پیشگام و موفق کشور در بکار گیری سیستم‌های هوشمند جاده‌ای بوده است. لذا با توجه به اینکه در استان ما اساتید و کار‌شناسان زبده‌ای در مباحثمرتبط با ترافیک فعالیت می‌کنند لذا بهره گیری از همایش مورد نظر می‌تواند درشناسایی، بکار گیری سیستم‌های مدرن‌تر و ساماندهی بهتر ترافیک و کنترل‌های جاده‌ای کارساز باشد.

وی یادآورشد: همایش ITS با همکاری و مشارکت ۱۵سازمان، نهاد و ارگان دولتی و دانشگاهی درتهران برگزار خواهد شد و در این خصوص علاقمندان می‌توانند در محورهای متعدد از جمله: سیاست‌های کلی و راهبردی، مدیریت هوشمند کنترل ترافیک، مدیریت سفر، زیر ساخت‌ها، تکنولوژی، اجرای پروژه هاو الگوی رفتار مقالات خود رابه پست الکترونیکی itscongress @ rmto. ir ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتیWWW. ITSCO مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز