خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کرمان:

هسته پژوهشی، در مدارس تشکیل می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۰۴

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کرمان در گردهمایی روسای ادارات شهرستان ها و مناطق از تشکیل هسته پژوهشی در مدارس استان خبر داد.

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کرمان با بیان اینکه روش آزمایش و خطا در حوزه ی علوم انسانی قابل اجرا نیست، گفت: باید انجام فعالیت ها و تصمیمات در مدارس باید مبتنی بر روش های علمی باشد.

به گزارش ایلنا از کرمان، سلطان زاده با بیان اینکه روش آزمایش و خطا در حوزه ی علوم انسانی قابل اجرا نیست، افزود: باید انجام فعالیت ها و تصمیمات در مدارس باید مبتنی بر روش های علمی باشد.

سلطان زاده از تشکیل هسته پژوهش در مدارس استان کرمان خبر داد و گفت: جشنواره هسته های پژوهش برتر در پایان سال تحصیلی در استان کرمان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمییت پژهش در رارتقای سطح تعلیم و تریبت گفت: پایه و اساس پژوهش باید توجه به مسائل کیفی باشد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تأکید برنهادینه کردن پژوهش و تحقیق اساس موفقیت در عرصه های گوناگون زندگی است.

محمدرضا سلطان زاده از ارائه خدمات پژوهشکده ی تعلیم و تربیت به دانش آموزان سراسر استان خبر داد. وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به دانش آموزان خلاق خدمات شبانه روزی جهت ایده های نو ارائه می دهد.

سلطان زاده با بیان اینکه موزه آگیرا نمایش تاریخ ۱۰۰ ساله آموزش و پرورش استان است گفت: بازدید از این موزه برای عموم آزاد است.

محمدرضا سلطان زاده گفت: مدارس موظفند ۲۵ درصد از کمک های مالی مدارس را در راستای توانمند سازی معلمان هزینه کنند.

وی از اجرای همایش کشوری طرح مدرسه بهرور و بهروری مدارس در دیماه سال جاری به میزبانی استان کرمان خبر داد.

سلطان زاده با اشاره به برگزاری دوره ضمن خدمت ویژه آشپزان مدارس استان کرمان گفت: ایمنی، بهداشت و آموزش دو غذا ی جدید از جمله برنامه های اصلی این دوره آموزشی است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: هیچ جزوه و کتابی بدون تأ یید وزارت آموزش و پرورش در مدارس توزیع نشود.

سلطان زاده با بیان اینکه در سال گذشته ۱۵ شهرستان و مناطق در جشنواره رشد شرکت کرده بودند، گفت: امسال۳۲ شهرستان در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

وی اعلام کرد: جشنواره رشد در دهه فجر در استان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز