خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای رفسنجان

آموزش رایگان ۲۲ رشته در مرکز فنی و حرفه‌ای رفسنجان

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۷۴

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، انجام فعالیت‌هایی است که می‌تواند فرد را برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار آماده کند یا کارایی و توانایی وی را در انجام آن افزایش دهد.

سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای رفسنجان گفت: در حال حاضر این مرکز در ۲۲ رشته به طور رایگان به جوانان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه می‌دهد و ثبت نام در این رشته‌ها کاملا رایگان بوده و متقاضیان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای ثبت نام، همه روزه به مرکز فنی و حرفه رفسنجان مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا از کرمان، علی اکبر عبدالکریمی افزود: هم اکنون ۱۲۰ آموزشگاه آزاد در شهرستان رفسنجان در حال فعالیت است و این آموزشگاه‌ها زیر نظر این مرکز فعالیت می‌کنند. و نظارت کاملی بر عملکرد بخش خصوصی در جهت آموزش انجام می‌شود. در این آموزشگاه‌ها رشته‌هایی از جمله کامپیو‌تر، خیاطی، آشپزی، صنایع دستی، آرایش و پیرایش، تعمیر موبایل، موتور سیکلت وجود دارد.

وی گفت: ثبت نام در این رشته‌ها کاملا رایگان بوده و متقاضیان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای ثبت نام، همه روزه به مرکز فنی و حرفه رفسنجان مراجعه کنند.

وی گفت: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شرایط کنونی برای اقتصاد و فرهنگ ایران و به ویژه شتاب دهی به فرایند تولید امری حیاتی است؛ زیرا سرمایه گذاری‌های زیربنایی و افزایش ابزار و تجهیزات و به طور کلی سرمایه فیزیکی بدون سرمایه انسانی بلا استفاده مانده و یا به نحو اقتصادی و کارآمد مورد بهره برداری قرار نمی‌گیرد.

عبدالکریمی، اسامی ۲۲ رشته رایگان را برق صنعتی درجه ۲(۱۰۹۰ ساعت)،) Plc۲۷۲ ساعت، برق ساختمان درجه ۲(۷۰۰ ساعت)، برق ساختمان درجه ۱(۳۶۰ ساعت(ژ)، جوشکاری با برق(۴۹۶ ساعت)، تعمیر کار پکیچ شوفاژ گازی(۲۵۰ ساعت)، تعمیر ماشین‌های الکتریکی(سیم پیچی الکترو موتور)(۲۹۰ ساعت)، لوله کش و نصاب وسایل بهداشتی درجه ۲(۵۰۰ ساعت)، لوله کش و نصاب وسایل بهداشتی درجه ۱(۳۶۰ ساعت)، تعمیر آبگرمکن دیواری(۱۸۰ ساعت)، تعمیر ماشین‌های سواری بنزینی(۲۷۲ ساعت)، تکنولوژی خودرو(۴۵ ساعت)، تعمیر سیستم سوخت رسانی انژکتوری اتومبیل(۴۵ ساعت)، پرورش گیاهان دارویی(۱۷۵ ساعت)، پرورش قارچ صدفی(۱۱۵ ساعت)، پرورش قارچ خوراکی(۱۶۵ ساعت)، پرورش گیاهان آپارتمانی(۱۷۰ ساعت)، نصاب دزدگیر و دوربین مار بسته(۵۴ ساعت)، نصاب درب اتوماتیک(۲۰ ساعت)، نصاب سیستم اطفای حریق(۳۶ ساعت)، کارآفرینی مقدماتی(۵۰ ساعت)، اطفای حریق مقدماتی(۵۹۰ ساعت) اعلام کرد.

سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای رفسنجان خاطر نشان کرد: کلیه افرا د ۱۴ سال به بالا می‌توانند در این رشته‌ها شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز