خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا کرمان؛

آنتی ویروس خود را به روز کنید

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۶۸

به روز بودن آنتی ویروس، کاربران را از دسترس بسیاری از بد افزارها ایمن می‌کند.

رئیس پلیس فتا کرمان گفت: بسیاری از بد افزار‌های جدید با نسخه‌های به روز شده آنتی ویروس‌ها توان ورود به رایانه کاربران را ندارند.

به گزارش ایلنا از کرمان، «سرهنگ کامبیز اسماعیلی» در این رابطه گفت: متاسفانه مشاهده می‌شود بعضی از کاربران، قربانی بد افزار‌هایی می‌شوند که با نسخه‌های به روز آنتی ویروس قابل مقابله است.

این مقام انتظامی افزود: کاربران علاوه بر استفاده از آنتی ویروس به روز شده برای بالا بردن امنیت سیستم خود می‌بایستی مواردی را هم رعایت کنند.

وی افزود: کاربران نباید ایمیل‌های نا‌شناس را باز کنند. ایمیل‌های نا‌شناس به راحتی رایانه را آلوده به ویروس می‌کنند.

اسماعیلی گفت: کاربران دقت کنند زمانی که فلش یا حافظه جانبی که احتمال آلودگی به ویروس در آن وجود دارد را به رایانه خود متصل می‌کنند دکمه Shift را تا شناخته شدن حافظه توسط رایانه چند ثانیه نگه دارند. این کار باعثمی‌شود که ویروس‌ها به صورت auto Run روی رایانه اجرا نشوند.

رئیس پلیس فتا کرمان در پایان خاطر نشان کرد: کار‌شناسان پلیس فتا کرمان به صورت تلفنی با شماره تلفن های۳۲۲۶۷۰۵۱ و ۳۲۲۶۷۰۵۲ و در آدرس میدان شهداء انتظامی – خیابان امام خمینی(ره) - کوچه شماره ۲ – پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کرمان به صورت حضوری آماده خدمت رسانی به همشهریان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز