خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان:

استقبال ۶۳درصدی مشترکین در پرداخت غیر حضوری و الکترونیکی قبوض گاز

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۸۲۲

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از افزایش ۶۳ درصدی پرداخت قبوض گاز بهاء در ده ماهه سالجاری در استان به صورت الکترونیکی و غیر حضوری خبر داد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: خدمات بانکداری الکترونیکی روز به روز متنوع تر و گسترده تر می شوند که آگاهی و استفاده از امکانات و قابلیت های آن که هرکدام از دیدگاه کاربران دارای جذابیتها و ارزشهای خاص و به امری ضروری و اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا ازکرمان ودیعتی در خصوص آخرین وضعیت قبوض پرداخت شده گاز در سطح استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۵/۲ میلیون قبض از ابتدای سال بین مشترکین گاز طبیعی اعم از صنعتی، تجاری، عمده و خانگی توزیع شده است، که از این تعداد مردم شریف استان کرمان، ۶۳ درصد قبوض را به صورت غیر حضوری پرداخت نموده اند.

وی تصریح کرد: سهولت و سرعت در پرداخت قبوض، کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا، کاهش رفت و آمد، امنیت بیشتر و عدم نیاز به حمل وجه نقد و امکان پرداخت در هر ساعت از شبانه روز از مزایای پرداخت الکترونیکی و غیر حضوری قبوض گاز می باشد که امیدواریم مشترکین محترم با توجه به شرایط مهیا شده از آن استقبال و استفاده نمایند.

ودیعتی به توزیع ۵۰۰ هزار بروشور به همراه قبض گاز در زمینه اعلام تعرفه های گاز بهاء، صرفه جویی و استفاده ایمن از گاز طبیعی در استان همزمان با شروع فصل سرد خبر داد و ادامه داد، با توجه به فصل سرد سال و احساس نیاز و لزوم اطلاع رسانی در مصرف بهینه گاز به مصرف کنندگان گاز طبیعی، این شرکت اقدام به تهیه و چاپ بروشور نموده است که به همراه قبوض گاز بهاء مصرفی توزیع گردید.

وی هدف از چاپ و توزیع این بروشور را اطلاع رسانی گسترده در بین تمامی مشترکین برشمرد و در این رابطه گفت: با عنایت به اینکه بروشور ها به همراه قبوض گاز توزیع گردیده، به راحتی به دست مصرف کنندگان گاز می رسد و تقاضا داریم مشترکین محترم مطالب و نکات عنوان شده در بروشور را که بسیار حائز اهمیت در بخش های ایمنی و اصلاح الگوی مصرف گاز می باشد، مطالعه و عمل نمایند.

وی یادآورشد: در ضمن مشترکین محترم گاز طبیعی می توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکی www. nigc - kerman. ir و یا ارسال یک پیام بدون متن به سامانه پیامکی این شرکت با شماره ۱۰۰۰۳۴۱۱۹۴ آخرین اطلاعات قبوض گاز خود را دریافت و از خدمات متنوع این شرکت مطلع و استفاده نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز