خبرگزاری کار ایران

آموزش و پرورش کرمان خبر داد:

ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان کرمانی ۱۰ خرداد آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۱۳۵

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام نقل و انتقال درون و برون استانی فرهنگیان استان از دهم خرداد ماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، علی اسمعیل زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: متقاضیان انتقال درون و برون استانی باید ضمن مراجعه به کارشناسی های امور اداری شهرستان ها و مناطق محل خدمت و دریافت کد کاربری و رمز عبور ثبت نام اینترنتی نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرم های امتیاز بندی خود در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان استان کرمان به نشانی اینترنتی kerman.enteghalat.com اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان نقل و انتقال برون استانی باید علاوه بر ثبت اطلاعات در سامانه نقل و انتقال فرهنگیان استان درخواست  و مدارک لازم را برای بررسی در سامانه نقل و انتقال وزارتی به نشانی entghal.medu.ir ثبت کنند.

اسمعیل زاده با بیان اینکه زمان ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان استان کرمان از دهم خرداد ماه جاری آغاز می شود، تاکید کرد: زمان ثبت نام تمدید نمی شود و متقاضیان  باید تا این تاریخ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی گفت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به نشانی اینترنتی nttp://kerman.medu.ir و یا به کارشناسی‌های امور اداری ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز