خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت برق شمال استان کرمان مطرح کرد:

اصلاح الگو مصرف و صرفه جویی انرژی برق در محیط کار و منازل

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت برق شمال استان کرمان گفت: خشکسالی در کشور تهدیدات جدی به وجود آورده و نیازمند صرفه جویی انرژی در محیط کار و منازل هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی افتخاری امروز در همایش مدیریت مصرف برق ویژه بانوان که با حضور مشاور مدیرعامل سازمان انرژی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان و مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه نقش اجتماعی بانوان بر کسی پوشیده نیست و بانوان در منزل تصمیم‌ساز هستند اظهار داشت: اگر بخواهیم موضوعی در خانواده اجرایی و عملیاتی شود به طور قطع با حضور بانوان خانواده و مشارکت آن‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: استفاده بهنیه از انرژی دغدغه روز جامعه است که با توجه به شرایط روز کشور اصلاح الگوی مصرف باید اولویت خانواده‌ها باشد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق شمال استان کرمان با تأکید بر اینکه در حال حاضر آموزش در زمینه مدیریت مصرف انرژی در جامعه ضروری است تصریح‌ کرد: در خرید کالاهای برقی باید به برچسب انرژی آن‌ها دقت شود زیرا برچسب انرژی کالا میزان مصرف انرژی را نشان می‌دهد.

افتخاری افزود: خشکسالی در کشور تهدیدات جدی به وجود آورده و به شدت نیازمند اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی انرژی در محیط کار و منازل هستیم.

وی با اشاره به اینکه صرفه‌جویی به این معنی نیست که مصرف نکنیم بلکه صرفه‌جویی به معنی درست مصرف کردن و اضافه بر نیاز استفاده نکردن است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت برق شمال استان کرمان خاطرنشان کرد: استفاده صحیح از انرژی در منازل کمک به تولید کشور است.

 

کد خبر : ۳۷۶۳۸۳