خبرگزاری کار ایران

فرماندار انتظامی استان کرمان خبرداد:

کشف 20 تن مواد مخدر در کرمان از ابتدای سال تاکنون

asdasd
کد خبر : ۳۸۱۲۵۶

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار رضا بنی‌اسدی با بیان اینکه مشارکت همگانی موجب ارتقای امنیت اجتماعی می‌شود، اظهار داشت: پلیس خاکریز نخست مبارزه با مواد مخدر است و همگان باید بدانند که شیوع مواد مخرب به بدنه جامعه صدمات فراوانی وارد می‌کند.

بنی‌اسدی اضافه کرد: قاچاقچیان مواد مخدر همواره یک قدم از متولیان مبارزه با مواد مخدر جلوتر هستند و تا زمانی که هم‌افزایی بین تمام دستگاه‌ها به وجود نیاید، پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

وی پیشگیری را مهم‌ترین اصل در معضل مواد مخدر عنوان کرد و گفت: استمرار اقدامات فرهنگی می‌تواند مشکلات مربوط به اعتیاد را کاهش دهد و موجب ارتقای امنیت اجتماعی شود.

رئیس کمیته مقابله با ورود و عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان عنوان کرد: امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که صرف برخورد پلیسی کارساز نیست و باید تقاضا را با استفاده از اقدامات فرهنگی و اجتماعی کاهش دهیم.

وی فعالیت اجتماعی و آگاهی‌بخشی پلیس کرمان را گسترده ارزیابی کرد و گفت: در سال گذشته 87 تن انواع مواد مخدر را کشف کرده‌ و رتبه نخست کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده‌ایم.

بنی‌اسدی از افزایش 116 درصدی کشف قرص‌های روان‌گردان در کرمان خبر داد و ابراز داشت: از ابتدای سال تاکنون 20 تن مواد مخدر شامل کراک، تریاک، شیشه، هروئین و شیره در استان کرمان کشف شده است.

وی افزایش 9 درصدی دستگیری زنان قاچاقچی از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل را نگران‌کننده خواند و خاطرنشان کرد: در دستگیری خرده‌فروشان شاهد افزایش 60 درصدی در مردان و 80 درصدی در زنان بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز