خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار کرمان خبرداد:

نمایشگاه دستاوردهای دولت در کرمان برگزار می شود

مشاور رسانه ای و روابط عمومی استانداری کرمان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در این هفته خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، نقی عظیمی‌زاده صبح چهارشنبه در شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان که با محوریت بزرگداشت هفته دولت در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، افزود: برنامه‌های هفته دولت مبتنی بر تثبیت، تقویت، ارتقا و ترمیم سرمایه اجتماعی دولت برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه و سیاست های اصلی هفته دولت توسط هیات دولت ابلاغ و شعار این هفته در سال جاری بر عنوان «دولت شیشه‌ای شفافیتی برای امید» گذاشته شده است، یادآور شد: برنامه های این هفته علاوه بر رویکرد تبلیغی و ارائه آمار مربوط به عملکرد سه ساله دولت، رویکرد تبیینی، تحلیلی و اقناعی داشته و با هماهنگی و همفکری اجرا می شود.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی خاطرنشان کرد: برنامه های هفته دولت امسال در این استان در سه سطح محلی، ملی و بین المللی برگزار می شود و در بخش بین المللی، هیات دولت و شورای اطلاع رسانی دولت امور را به عهده دارند.

عظیمی زاده از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در این هفته خبر داد و گفت: این نمایشگاه از دوم تا نهم شهریور ماه با 150 غرفه، به صورت مرکزی در پارک مادر شهر کرمان و با برنامه های جانبی برگزار می شود.

وی افزود: کلیه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری ها باید نسبت به راه اندازی نمایشگاه مجازی از اقدامات صورت گرفته دولت و انعکاس اخبار و برنامه های ویژه هفته دولت آن دستگاه و فرمانداری و بارگذاری لینک این نمایشگاه در سایت استانداری کرمان اقدام کنند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی به برگزاری جشنواره شهید رجائی با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اشاره کرد و یادآور شد: دیدار با استانداران و مدیران سابق دستگاه های اجرایی استان و حضور دانشجویان، اساتید، نخبگان و اقشار مختلف مردم در دستگاه‌های اجرایی و بازدید از دستاوردها و پروژه‌های دستگاه مربوطه، از قبیل برنامه هایی است که در هفته دولت دنبال خواهد شد.

عظیمی زاده با اشاره به اینکه روز سه شنبه دوم شهریور مصادف با نخستین روز از هفته دولت تجدید بیعت دولت مردان با شهدا و آرمان های شهدا را در استان کرمان خواهیم داشت، یادآور شد: پاسخگویی به ارباب رجوع و دانشگاهیان، تجلیل از کارمندان در روز کارمند، افتتاح پروژه ها، تبیین نقش بانوان در پیشبرد اهداف و سخن با مردم در هفته دولت از دیگر برنامه های این هفته در استان کرمان است.

وی در پایان به برگزاری تورهای رسانه ای برای خبرنگاران استانی و کشوری در هفته دولت اشاره و خاطر نشان کرد: مستندسازی اقدامات انجام شده در هفته دولت مهمترین اصل در گزارش‌نهایی‌برگزاری برنامه های این هفته است که باید به هیات دولت ارسال شود.

کد خبر : ۳۹۹۳۰۰