خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی استانداری کرمان خبر داد:

پروژه‌های عمرانی استان رو به اتمام است/ اختصاص 50 درصد اعتبارات سال 94 کرمان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمان گفت: پروژه‌های عمرانی سال گذشته استان رو به اتمام است، اما اعتبارات دولتی در سال قبل فقط 50 درصد اختصاص داده شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی‌استانداری کرمان، محمدرضا فتوت پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی شهرستان بم با اشاره به اینکه در اقتصاد مقاومتی باید وابستگی به نفت از بین برود و کشور بتواند در هر شرایطی روی پای خود بایستد و نیاز است، مردم در این باره مشارکت داشته باشند، افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و ابلاغ برخی دستورات به ریاست جمهوری، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تشکیل و به تبع آن این ستاد به ریاست استاندار در مراکز استان‌ها تشکیل و برخی اقدامات صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای کار دولت تدبیر و امید طرح مثلث توسعه اقتصادی از سوی استاندار کرمان مطرح شد و حضور نمایندگان مردم در مجلس و ائمه جمعه در این مثلث نتایج خوبی به همراه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمان ضمن امیدواری با حضور سرمایه‌گذاران در استان کرمان و همچنین حمایت مسئولان شاهد ایجاد اشتغال در منطقه باشیم، یادآور شد: پروژه‌های عمرانی سال گذشته رو به اتمام است، اما اعتبارات دولتی در سال قبل فقط 50 درصد اختصاص داده شد.

فتوت با اشاره به اینکه شعار امسال استان، توسعه حول محور ولایت است که این توسعه باید بر پایه پیروی از مقام معظم‌رهبری باشد، گفت: امید است از طریق شورای اقتصاد مقاومتی شهرستان بم اقدامات خوبی در این منطقه صورت گیرد.

کد خبر : ۴۰۰۹۸۴