خبرگزاری کار ایران

سردار سلیمانی در جمع مراسم راه‌پیمایی ۲۲ بهمن کرمان:

اگر کشور ضعیف شد همه اقشار آسیب خواهند دید/ امروز باید از اسلام زدایی از جامعه خوف داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۰۱

سردار قاسم سلیمانی در جمع راه‌پیمایان 22 بهمن مردم کرمان گفت:ملت ایران با هوشمندی همه فتنه‌ها، از جمله همین فتنه اخیر را که دشمن با سوء استفاده از برخی نارضایتی‌ها بوجود آورده بود،به‌صورت خودجوش خنثی کرد.

به گزارش ایلنا ، سردار قاسم سلیمانی گفت: امام خمینی (ره) هرگز مطرح نکرد که چون دشمن قوی است ما نمیتوانیم،این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب هم دائما مطرح می‌کند که این جمله "ما نمی‌توانیم" را بکُشید.

وی افزود : امام با هیچ باطلی سازش نکرد،این خیلی برای مدیریت امروز مهم است.برخی امروز خرده می‌گیرند خود را پیرو امام می‌نامند اما جور دیگری عمل می‌کنند.امام هر باطلی را از ریشه نابود کرد.

سلیمانی گفت: چرا به سخنان قاطع و مواضع رهبرانقلاب خرده می‌گیرید؟امام را ندیدید؟سخنان امام در مقابل ضدانقلاب و دشمنان را نشنیدید؟ امام خط شکن بود اول خود حرکت کرد بعد مردم را فراخواند،دلیل موفقیت ما در جنگ نیز برگرفته از همین فرهنگ بود،فرماندهان در جنگ جلودار بودند.

 به گفته این سردار انقلاب اگر وزیری در ساختمان بلند بالا و کاخ نشست و دستور صادر کرد، این فرمان تا به نفع ملت اجرا شود نفس مردم را می‌گیرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد : امروز باید از اسلام زدایی از جامعه خوف داشته باشیم،اگر این کشور ضعیف شد همه اقشار آسیب خواهند دید. رکن قدرت نظام، اسلام است اگر پایه های اسلام ضعیف شد دشمن می‌تواند به ما ضربه بزند.

 سلیمانی گفت: گاهی اوقات برخی افراد از عملیات روانی دشمن می‌ترسند و تلقین ترس به جامعه می‌کنند، این غلط است چون در واقع دشمن از ما می‌ترسد.

اگر کشور ضعیف شد همه اقشار آسیب خواهند دید/  امروز باید از اسلام زدایی از جامعه خوف داشته باشیم

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز