خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی:

برگزاری مانور نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی/ بازوهای نظارتی کشور وارد عمل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۴۰۱

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و بسته بندی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی، گفت: این مانور با حضور رؤسای جهاد کشاورزی استان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و همراهی وزارت کشور، اتاق اصناف و امنیت اقتصادی آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، مسعود امرالهی در مراسم آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و بسته‌بندی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی که با حضور نمایندگان وزارت کشور، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و مشارکت وبیناری رییس جهادکشاورزی استان‌ها و مدیران شهرستانی در وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت بحث امنیت غذایی و سفره مردم، افزود: ما به عنوان افسران امنیت غذایی در حوزه غذایی مردم دخیل هستیم.

امرالهی با اشاره به وضعیت تامین کالای اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز یادآور شد: خوشبختانه در سراسر کشور برای تامین ارزاق مشکلی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه از امروز تشدید  نظارت بر انبارها و سردخانه ها با توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر بهترین  شرایط در حوزه تامین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.

امرالهی هم‌چنین خواستار  ایجاد سامانه پیامکی و یا تلفنی برای اتحادیه ها در راستای گزارش تخلفات مردمی شد.

وی با تاکید بر اینکه تغییر گروه کالایی ارزی صورت نگرفته است، یادآور شد: ارزش افزوده کالاهای اساسی همان یک درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز