خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آزاد قهرمانی‌جهان –مجارستان؛

ناکامی کمیل قاسمی؛ لشگری در نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۴۶

روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان از بعد از ظهر امروز در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

مسعود اسماعل پور، احسان لشگری و کمیل قاسمی مبارزه دوم خود را نیز در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایلنا، روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان از بعد از ظهر امروز(سه شنبه) در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل حاجی علی‌اف از آذربایجان با نتیجه ۹ بر ۷ و در یک کشتی سخت و نفس‌گیر به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد تا در دور بعد به مصاف برنده کشتی ریس هامفری از آمریکا و ارهان باکر از ترکیه برود.

در وزن ۸۴ کیلوگرم احسان لشگری در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر خوان مارتینز از کلمبیا را شکست داد. وی در دور با نتیجه ۷ بر صفر شامیل کودیا ماگمدوف از روسیه را مغلوب کرد. لشگری در دور سوم داتو ماراساگیشویلی از گرجستان نفر سوم رقابت‌های المپیک لندن را ۷ بر ۳(صربه فنی) شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کمیل قاسمی در دور نخست دولت شابانبای از قزاقستان دارنده دو مدال برنز آسیا را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک آیال لازاریف از قرقیزستان را مغلوب کرد. اما کمیل در مرحله سوم با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب تراول دلاگنف از آمریکا شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. او باید امیدوار باشه حریف امریکایی فینالیست شود تا بخت مجدد پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز