خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آزاد قهرمانی‌جهان –مجارستان؛

حذف کمیل قاسمی؛ ناکامی لشگری؛ اسماعیل‌پور در رده‌بندی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۴۷

روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان از بعد از ظهر امروز(سه شنبه) در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

کمیل قاسمی از دور رقابت‌های جهانی حذف شد، لشگری به نیمه نهایی نرسید و اسماعیل پور به دیدار رده‌بندی رفت.

به گزارش ایلنا، ‌ روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان جهان از بعد از ظهر امروز(سه‌شنبه) در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور بعد مقابل حاجی علی‌اف از آذربایجان با نتیجه ۹ بر ۷ و در یک کشتی سخت و نفس‌گیر به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد کرزیستوف بینکوفسکی از لهستان را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد. اسماعیل پور در دور بعد ریس هامفری از آمریکا را در یک کشتی نفسگیر با نتیجه ۹ - ۸ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اسماعیل پور در این مرحله مقابل بخان گوی گریف از روسیه با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۸۴ کیلوگرم احسان لشگری در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر خوان مارتینز از کلمبیا را شکست داد. وی در دور با نتیجه ۷ بر صفر شامیل کودیا ماگمدوف از روسیه را مغلوب کرد. لشگری در دور سوم داتو ماراساگیشویلی از گرجستان نفر سوم رقابت‌های المپیک لندن را ۷ بر ۳(صربه فنی) شکست داد و به نیمه نهایی رسید اما در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۶ مغلوب سالاس پرز از کوبا شد و از حضور در نیمه‌نهایی باز ماند. اما رینری سالاس نیز موفق شد فریف از اسپانیا را ۵ بر یک شکست داد تا به دیدار فینال برسد تا احسان لشگری شانس رسیدن به مدال برنز را پیدا کند.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کمیل قاسمی در دور نخست دولت شابانبای از قزاقستان دارنده دو مدال برنز آسیا را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک آیال لازاریف از قرقیزستان را مغلوب کرد. اما کمیل در مرحله سوم با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب تراول دلاگنف از آمریکا شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. همچنین با شکست دلاگنف مقابل زاسی‌یف قاسمی نیز از ادامه کار بازماند و شانس مدال را از دست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز