خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آزاد قهرمانی‌جهان –مجارستان؛

فینالیست‌های ۳ وزن دوم مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۴۸

لشگری با حضور حریف کوبایی در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها راه یافت تا شانس کسب مدال برنز رقابت‌های جهانی مجارستان را داشته باشد.

احسان لشگری آزادکار وزن ۸۴ کیلوگرم کشورمان با حضور حریف کوبایی در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها راه یافت تا شانس کسب مدال برنز رقابت‌های جهانی مجارستان را داشته باشد.

به گزارش ایلنا، در ۸۴ کیلوگرم رینری سالاس از کوبا موفق شد ناسکیدا فریف از اسپانیا را ۵ بر یک شکست دهد و فینالیست شود. به این ترتیب، احسان لشگری هم به مرحله شانس مجدد رسید و برای کسب مدال برنز باید دو مبارزه را برگزار کند. وی ابتدا به مصاف زوربیک سوخیف از ازبکستان می‌رود و در صورت برتری برای کسب مدال برنز به مصاف فریف کشتی‌گیر روسی‌الاصل تیم اسپانیا برود.

مسعود اسماعیل‌پور در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز باید برای کسب مدال برنز با برنده دیدار گومز از پورتوریکو و آراکلیان از ارمنستان مبارزه کند. کمیل قاسمی در وزن ۱۲۰ کیلوگرم با شکست در در مرحله یک چهارم نهایی ار دور رقابت‌ها کنار رفت.

فینالیست های ۳ وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان به ترتیب زیر هستند:

۶۰ کیلوگرم: بخان گوی گریف(روسیه) - ولادیمیر دوبوف(بلغارستان)

۸۴ کیلوگرم: رینری سالاس(کوبا) - ابراگیم آلداتوف(اوکراین)

۱۲۰ کیلوگرم: حاجی مراد گاتسالوف(روسیه) - آلن زاسیف(اوکراین)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز