خبرگزاری کار ایران

حمایت ها ادامه دار و مداوم نیست؛

کاوه: حاشیه ها شایستگی کشتی گیران ایران را کمرنگ نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۰۱

اگر به دنبال موفقیت در المپیک و بازی های جهانی هستیم باید ورزش هایی که امید به کسب مدال دارند را مورد توجه بیشتری قرار دهیم تا این روند موفقیت در عرصه های بین المللی متوقف نشود.

مربی سابق تیم ملی کشتی اعتقاد دارد تغییراتی که در قوانین کشتی بوجود آمد به خوبی توسط کشتی گیران ایرانی مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محسن کاوه پس از قهرمانی تیم ملی کشتی در رقابت های قهرمانی جهان در مجارستان، گفت: واقعاً باید به ملت بزرگ ایران برای داشتن چنین فرزندانی تبریک گفت، کسب عنوان قهرمانی خارج از ایران پس از ۴۸ سال کار بزرگی بود که با توجه به توانایی های کشتی گیران تیم ملی، پیش بینی چنین درخششی را می کردیم.

وی افزود: ملی پوشان نشان دادند علیرغم تمام کمبودها و مسائل حاشیه ای که در خصوص وضعیت اردوها و مسائل دیگر اطراف فدراسیون کشتی وجود داشت به خوبی می توانند در عرصه های بین المللی با غیرت و تعصبی که دارند شایستگی های خود را به نمایش گذاشته و بر قله های افتخار تکیه بزنند.

سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار ادامه داد: خوشبختانه تغییر قوانینی که از سوی فدراسیون جهانی اعمال شد به جذابیت کشتی های قهرمانی جهان کمک زیادی کرد و در کنار آن کادر فنی تیم ملی و کشتی گیران ایرانی به خوبی از این تغییر قوانین به نفع خود استفاده کردند.

کاوه تصریح کرد: هر چند این تغییر قوانین باعثجذابیت مسابقات شده ولی تنها مشکلی که در آن وجود دارد بحث۷ امتیاز اختلاف است که به نظرم باید برای اتمام مسابقه این اختلاف بیشتر شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید توجه ویژه ای به ورزشهای مدال آور در بازی های جهانی و المپیک داشت، افزود: در حال حاضر که همه از کسب این عنوان قهرمانی خوشحال هستند حمایت زیادی از کشتی گیران صورت می گیرد ولی مشکل بزرگ ما این است که حمایت ها ادامه دار و مداوم نیست و این قهرمانی ها زودتر از آن چه که باید فراموش می شود.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از ورزشکاران مدال آور نباید تنها در حد حرف باقی بماند، افزود: اگر بتوان بر اساس قانون از ورزشکاران افتخار آفرین حمایت ادامه دار کرد قطعاً در آینده این موفقیت ها تداوم خواهد داشت.

کاوه تصریح کرد: ما اگر به دنبال موفقیت در المپیک و بازی های جهانی هستیم باید ورزش هایی که امید به کسب مدال دارند را مورد توجه بیشتری قرار دهیم تا این روند موفقیت در عرصه های بین المللی متوقف نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز