خبرگزاری کار ایران

امیدوارم مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کنیم؛

فیلابی: بدون کشتی‌گیران اصلی به مصاف رستم‌کلا می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۱۹

با توجه به این صعود ما به دور بعدی مسابقات قطعی شده این مسابقه برای ما رقابتی تشریفاتی است و حساسیت بالایی ندارد.

سرمربی تیم کشتی گروه ساختمانی کفایتی مشهد گفت: دیدار در مقابل تیم رستم‌کلا، رقابتی تشریفاتی در گروه ما محسوب می شود.

به گزارش ایلنا، قاسم امانی‌فیلابی در آستانه رقابت تیمش در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ دسته اول کشتی کشور گفت: با توجه به این صعود ما به دور بعدی مسابقات قطعی شده این مسابقه برای ما رقابتی تشریفاتی است و حساسیت بالایی ندارد.

وی افزود: به همین دلیل هم با اعزام تیمی متشکل از یاران جوان خود به رستم کلا، دیدار پایانی را با استفاده از این کشتی گیران انجام می دهیم.

فیلابی ادامه داد: با توجه به اینکه دور نهایی مسابقات لیگ چهارشنبه آینده برگزار خواهد شد و این سری از مسابقات حساسیت بسیار بالایی دارد تمرینات کشتی‌گیران اصلی را در مشهد برگزار و تا روز اعزام سعی می‌کنیم تیمی آماده و قدرتمند را راهی دور پایانی لیگ نمائیم.

سرمربی تیم کشتی گروه ساختمانی مشهد تصریح کرد: امیدواریم با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم بتوانیم به عنوان یک تیم بومی خراسانی، مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز