خبرگزاری کار ایران

هنوز برای صعود شانس داریم؛

رمضان‌زاده: برای موفقیت در دور برگشت تلاش می‌کنیم

کد خبر : ۱۲۴۷۷۰

متاسفانه در دور رفت هر ۳ بازی خود را واگذار کردیم، اما با تقویت و تغییر ترکیب تیم با نظر کادر فنی، برای موفقیت در دور برگشت تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم کشتی گروه کفایتی مشهد گفت: برای حضور قدرتمندانه در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تلاش می‌کنیم و هنوز برای صعود شانس داریم.

به گزارش ایلنا، رضا رمضان‌زاده پس از قبول شکست ۴ بر ۳ تیمش مقابل میزبان خود استیل‌آذین ایرانیان در تهران، اظهار کرد: برد در این دیدار را پیش‌بینی کرده بودیم اما با بدشانسی باختیم.

وی با اشاره به پیروزی کشتی‌گیران اوزان ۶۶،۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم تیمش، افزود: این کشتی‌گیران با شایستگی قهرمانان بزرگ و شناخته‌ای شده‌ای را شکست دادند.

سرمربی تیم کشتی گروه ساختمانی کفایتی مشهد با بیان اینکه هنوز برای صعود شانس داریم، گفت: متاسفانه در دور رفت هر ۳ بازی خود را واگذار کردیم، اما با تقویت و تغییر ترکیب تیم با نظر کادر فنی، برای موفقیت در دور برگشت تلاش می‌کنیم.

وی درخصوص دیدار بعدی تیمش اظهار داشت: روز جمعه ۱۵ آذرماه در اولین هفته از دور برگشت رقابت‌ها در مازندران میهمان تیم رستم کلا خواهیم بود.

رمضان‌زاده با بیان اینکه مردم مشهد باید از این تیم بومی حمایت کنند، عنوان کرد: ۲۰ کشتی‌گیر آینده‌دار بومی در کنار قهرمانان غیر بومی در تمرینات شرکت می کنند که این امر پشتوانه‌سازی خوبی برای کشتی استان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز