خبرگزاری کار ایران

پیگیری کنم، پای بیگانگان به میان می‌آید؛

جدیدی: دیگر نمی‌توانم در خدمت ورزش محبوبم باشم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۶۲

وقتی دیدم نمی‌توانم در مجمع شرکت کنم، گفتم برای چه بروم؟ بروم که پشت در بمانم؟! ما آبروی خود را از سر راه که نیاورده‌ایم!

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی معتقد است که ورزش ایران هنوز اندر خم یک کوچه است، آن وقت انتظار داریم در المپیک قهرمان هم بشویم.

به گزارش ایلنا، پس از دو سال تاخیر، بالاخره مجمع انتخابات فدراسیون کشتی صبح دیروز برگزار شد که ریاست فدراسیون ورزش اول کشور در پایان به رسول خادم رسید. این مجمع در حالی برگزار شد که عباس جدیدی جدی‌ترین رقیب خادم به دلیل نامه سازمان بازرسی کل کشور از شرکت در مجمع محروم شد.

جدیدی در‌خصوص عدم حضورش در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی به خبرنگار ایلنا گفت: چه باید بگویم؟ وقتی مدعیان قانونمداری کار غیر قانونی انجام می‌دهند، در و دیوار هم به آدم فشار می‌آورد.

وی افزود: وقتی دیدم نمی‌توانم در مجمع شرکت کنم، گفتم برای چه بروم؟ بروم که پشت در بمانم؟! ما آبروی خود را از سر راه که نیاورده‌ایم!

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که چرا مثل هادی ساعی که او هم مثل شما اجازه شرکت در انتخابات فدراسیون تکواندو را پیدا نکرد نسبت به عدم حضورتان در مجمع فدراسیون کشتی اعتراض نکردید، اظهار داشت: ما غریب هستیم. شما ببینید دنیا دنبال چیست و ما چه از ورزش می‌خواهیم؟ ورزش ایران هنوز اندر خم یک کوچه است، آن وقت انتظار داریم قهرمان المپیک هم بشویم.

عضو شورای شهر تهران درخصوص احتمال پیگیری این موضوع از سوی مجامع بین‌المللی گفت: اگر این کار را بکنم، پای بیگانگان به میان می‌آید. به نظرم باید این تدبیر را شخص اول ورزش کشور به خرج می‌داد و کاری می‌کرد که این مشکلات به وجود نیاید.

جدیدی در پایان با بیان اینکه دیگر هیچ همکاری و کمکی به فدراسیون کشتی نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: اگر در یک فضای سالم و مردانه وارد می‌شدم و رای نمی‌آوردم، با کمال میل به کشتی خدمت می‌کردم، اما فضا مسموم بود به همین دلیل نمی‌توانم در خدمت ورزش محبوبم باشم. به هر حال مردم خودشان همه چیز را دیدند و بهترین قاضی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز