خبرگزاری کار ایران

خوشحالم اهالی کشتی در این رشته حضور دارند؛

برزگر: اولویت کار خادم باید تامین بودجه فدراسیون باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۷۶

اولویت کار رسول باید تامین بودجه فدراسیون باشد و بحثبدهی‌ها را با وزیر ورزش و دولت حل کند. اگر این مشکل حل شود ما در المپیک بعدی نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی کشورمان گفت: رسول خادم از جنس کشتی است که به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شده و باید انتخاب او را به جامعه کشتی تبریک گفت.

منصور برزگر در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: رسول خادم در انتخابات فدراسیون کشتی با رای قاطع انتخاب شد. آقا رسول از جنس کشتی و مال کشتی است که به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شده، امیدواریم از این به بعد هم هر کسی به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب می‌شود، از قهرمانان همین رشته باشد و از بیرون کسی به فدراسیون کشتی نیاید چون خیلی از بچه‌های کشتی هستند که لیاقت رئیس فدراسیون و وزیر ورزش شدن را دارند.

وی افزود: اولویت کار رسول باید تامین بودجه فدراسیون کشتی باشد و بحثبدهی فدراسیون را با وزیر ورزش و دولت حل کند. اگر این مشکل حل شود و مشکل بودجه نباشد و اردوها مرتب برگزار شود، ما در المپیک بعدی نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی ایران در مورد حضور چهره‌هایی مثل حیدری و رضایی در فدراسیون کشتی گفت: الان واقعا خوشحالم اهالی کشتی در این رشته حضور دارند. علیرضا حیدری و علیرضا رضایی و بقیه بچه‌ها همه جوان و پر انرژی هستند. الان در کشتی فرنگی محمد بنا و حسن بابک حضور دارند که در این رشته آزمایش شده و امتحان پس داده‌اند. در رشته آزاد هم باید از بچه‌های کشتی آزاد استفاده شود و اگر بتوانیم بودجه مورد نظر فدراسیون را تامین کرده و در اختیار این رشته بگذاریم، در آینده مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: من هر کاری که از دستم بر بیاد برای کشتی ایران انجام می‌دهم و به عنوان مشاور کنار این بچه‌ها هستم. من جزو مشاوران فنی تیم‌های ملی و فدراسیون کشتی هستم و به من پیشنهاد همکاری بدهند یا ندهند، ‌ هر کاری از دستم بر بیاد، انجام می‌دهم. الان دیگه نباید به ما در فدارسیون کشتی پست برسد و پست‌ها را باید به جوان‌ها بدهند و ما هم کنار آنها هستیم و کمک می‌کنیم. همه ما موظف هستیم به کشتی ایران کمک کنیم چون بچه‌های کشتی باید در فدراسیون کشتی موفق شوند.

برزگر در پایان گفت: اگر فدراسیون کشتی از نظر مالی مشکلی نداشته باشد، از نظر فنی و تئوری هیچ مشکلی نداریم. اگر بودجه فدراسیون تامین شود، با این پتانسیل هیچ مشکلی نداریم و دورنمای خوبی خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز