خبرگزاری کار ایران

بامشکی خبر داد:

کشتی‌گیران خراسانی امروز وزن‌کشی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۴

این مسابقات از فردا ۲۶ دی‌ماه به مدت دو روز در شهرستان تنکابن آغاز خواهد شد و نفرات اعزامی از خراسان رضوی امروز برای وزن‌کشی بر روی ترازو خواهند رفت.

رییس هیات کشتی خراسان‌رضوی از مشخص شدن نفرات اعزامی تیم خراسان رضوی به رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید علی بامشکی اظهار داشت: این مسابقات از فردا ۲۶ دی‌ماه به مدت دو روز در شهرستان تنکابن آغاز خواهد شد و نفرات اعزامی از خراسان رضوی امروز برای وزن‌کشی بر روی ترازو خواهند رفت. اکثر کشتی‌گیران تیم اعزامی خراسان‌رضوی را نفرات جوان و آینده‌دار تشکیل می‌دهند که امیدواریم نتایج خوبی را هم در این رقابت ها کسب کنند.

بامشکی تصریح کرد: بر این اساس مسلم نادری‌خادم در وزن ۵۷ کیلوگرم، هاشم مختاری در وزن ۶۱ کیلوگرم، مهران دارابی در وزن ۶۵ کیلوگرم، رضا رجب‌زاده برج در ۷۰ کیلوگرم، نعمان عظیمی در وزن ۷۴ کیلوگرم، اسماعیل نجاتیان در ۸۶ کیلوگرم، امیررضا اکبرزاده وظیفه در ۹۷ کیلوگرم و هومن شیدا در ۱۲۰ کیلوگرم به عنوان نمایندگان خراسان‌رضوی بر روی تشک خواهند رفت. روح‌الله خدابخش، جواد سلیمی و مجید ساده نفرات دیگر وزن ۷۰ کیلوگرم خراسان رضوی هستند.

رییس هیات کشتی خراسان رضوی ادامه داد: رضا رمضان‌زاده، جواد عرفانیان و اسماعیل تاتاری کادر فنی تیم استان را در این مسابقات تشکیل می دهند.

بامشکی همچنین از دعوت سه کشتی‌گیر خراسان‌رضوی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان خبر داد.

وی گفت: مصطفی گلاوی از سرخس، علیرضا افتخاری از مشهد و رضا عین‌آبادی از نیشابور نفراتی هستند که از استان در این اردو که از امروز در خانه کشتی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

رییس هیات کشتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این اردوی آماده‌سازی که اولین مرحله از تمرینات تیم ملی است تا ۷ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز