خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی کشتی‌آزاد - امریکا؛

رضایی: برای دفاع از قهرمانی به آمریکا آمده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۴۳

تیم‌های کشتی ایران و آمریکا رابطه خوبی با یکدیگر دارند و حتی سال گذشته برای حفظ کشتی در المپیک با هم همکاری کردیم و برای مسابقات دوستانه به نیویورک آمدیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی ایران در نشست خبری جام جهانی کشتی آزاد شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضایی مدیر تیم‌های ملی ایران در نشست خبری پیش از آغاز جام جهانی کشتی آزاد اظهار داشت: در ترکیب تیم ایران تلفیقی از کشتی‌گیران با تجربه و عنوان‌دار و همچنین کشتی‌گیران جوان را داریم. در واقع برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام‌جهانی به آمریکا آمده‌ایم اما در کنار آن نگاهی هم به جوانگرایی داریم.

رضایی در پاسخ به سوالی که در مورد رابطه و دوستی بین کشتی‌گیران ایرانی و آمریکایی پرسید، گفت: تیم‌های کشتی ایران و آمریکا رابطه خوبی با یکدیگر دارند و حتی سال گذشته برای حفظ کشتی در المپیک با هم همکاری کردیم و برای مسابقات دوستانه به نیویورک آمدیم.

رضایی همچنین در مورد واکنش ایرانیان مقیم لس‌آنجلس به حضور تیم ایران در این شهر گفت: واکنش هموطنان ما بسیار عالی بود. در بدو ورود به فرودگاه ایرانیان زیادی را دیدیم که به استقبال ما آمدند. این موضوع در خصلت ایرانی‌هاست که همه جای دنیا تیم ملی کشورشان را تشویق می‌کنند و به استقبال‌شان می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز