خبرگزاری کار ایران

بدنبال قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد؛

گودرزی: این قهرمانی توانمندی جوانان ایران را به دنیا نشان داد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۲۱

این افتخار ثابت کرد جایگاه و لیاقت جوانان کشورمان قرار گرفتن بر بالاترین سکوهای جهانی است.

وزیر ورزش و جوانان قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ لس آنجلس را به محضر رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری، ملت شریف ایران، ورزشکاران، مربیان و سرپرستان دلسوز کشتی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، در بخشی از پیام محمود گودرزی آمده است: قهرمانی افتخار آفرین ملی پوشان کشتی ایران در رقابت های جام جهانی آمریکا بار دیگر شایستگی و توانمندی جوانان ورزشکار ایران عزیز را به جهانیان نشان داد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه این پیام آورده است:

گودرزی در خاتمه این پیام اظهار داشت: اینجانب به عنوان یار و همراه و خادم ورزش و جوانان ایران کسب مقام نخست رقابت های جام جهانی کشتی و افزودن این برگ زرین بر کارنامه افتخارات ملت سرفراز ایران اسلامی را تبریک می گویم.

تیم ملی کشتی آزاد ایران که پنجشنبه گذشته بیست و پنجم اسفند ماه به منظور شرکت در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان راهی آمریکا شد، در دیدار فینال چهل و دومین دوره رقابت های جام جهانی کشتی آزاد بامداد امروز دوشنبه توانست تیم پرقدرت روسیه را شش بر دو شکست دهد و برای سومین سال پیاپی قهرمان جام جهانی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز