خبرگزاری کار ایران

شورای فنی کشتی‌آزاد تصمیم گرفت؛

مرحله نهایی انتخابی آزادکاران با ارفاق وزن / انتخاب مربیان آسیایی و جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۴۴

بنابر اعلام مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی جوانان، ‌ حسین کریمی و علیرضا رضایی منش به عنوان مربیان اصلی برای حضور در مسابقات آسیایی مورد تایید شورا قرار گرفتند.

نشست شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد در حالی با حضور اعضای این شورا در محل خانه کشتی تهران برگزار شد که طبق اعلام این شورا مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی در خرداد ماه با یک کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، در این نشست مقرر شد اسامی کشتی گیران واجد شرایط برای حضور در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی امروز دهم اردیبهشت ماه اعلام شود.

بنابر اعلام مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی جوانان، ‌ حسین کریمی و علیرضا رضایی منش به عنوان مربیان اصلی برای حضور در مسابقات آسیایی مورد تایید شورا قرار گرفتند. ضمنا مربی سوم این تیم نیز با اخذ نظر هیات کشتی استان البرز انتخاب خواهد شد. همچنین برای رقابتهای جهانی از مربیان استان های کرمانشاه و خراسان رضوی دعوت و استفاده می شود.

در ادامه این جلسه بنابر گزارش مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی نوجوانان، تورج ظفری، اصغر بذری و محمد اصلانی نیز به عنوان مربیان اصلی در رقابت‌های آسیایی مورد تایید قرار گرفت. سرمربی تیم نوجوانان نسبت به ارزیابی مجدد در خصوص کادر فنی خود برای رقابت‌های جهانی، اقدام و در جلسه آتی ارائه گزارش خواهد کرد.

در پایان این نشست که منصور برزگر، ابراهیم جوادی، عسکری‌محمدیان، سید جواد رفوگر، علی بیات و علیرضا رضایی حضور داشتند گزارش رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد و مسابقات آسیایی قزاقستان نیز ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز