خبرگزاری کار ایران

قهرمانی ۸۹ وی زمینه ساز تحول در ورزش کشور شد؛

خادم: سلیمانی شوخ طبع، مردمدار و دست و دلباز بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۰۵۴

از بهترین خصوصیات مرحوم سلیمانی شوخ طبعی، مردم داری، و دست و دلبازی اش بود که بسیار حائز اهمیت و خاص خودش بود

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: ضایعه درگذشت سلیمانی را به جامعه ورزش و به خصوص کشتی تسلیت می گویم.

امیر رضا خادم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: درگذشت علیرضا سلیمانی غم بزرگی برای ورزش ایران است و این ضایعه را به جامعه ورزش و به خصوص کشتی تسلیت می گویم.

خادم متذکر شد: در دوران ورزشی که خدمت آقای سلیمانی بودیم، او کاپیتان ما بود و خاطرات زیادی با مرحوم سلیمانی داریم. پهلوان سلیمانی دست خیر داشت و حامی اقشار آسیب پذیر جامعه بود و بسیار خوش زبان و خوش رفتار بود که باعثروحیه تیم می شد.

وی افزود: کسب قهرمانی جهان در سال ۱۹۸۹ در مسابقات سوئیس توسط مرحوم سلیمانی زمینه ساز تحول در ورزش کشور شد و دولتمردان فهمیدند ورزش چقدر می تواند مفید باشد و آغاز تحول در ورزش کشور را باید همان قهرمانی مرحوم سیلمانی نامید. امیدوارم خداوند او را بیامرزد و بفهمیم که روز و ماه و سال به سرعت می گذرد و این اسم و رسم و پست مال و مقام ماندنی نیست و قدم خیری در راه رضای خدا برداریم.

خادم در پایان گفت: از بهترین خصوصیات مرحوم سلیمانی شوخ طبعی، مردمداری و دست و دلبازی اش بود که بسیار حائز اهمیت و خاص خودش بود. مرحوم سلیمانی در فضای ورزش باستانی فعال بود و در آنجا هم منشاء خیر بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز