خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد جام علی‌اف - روسیه؛

آزادکاران ایران با روبان مشکی به احترام پهلوان‌باشی

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۳۶۷

مراسم وزن‌کشی چهار وزن نخست این رقابت‌ها عصر دیروز برگزار شد که علیرضا قاسمی و بابک رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم حریفان خود را شناختند.

رقابت های بین‌المللی کشتی آزاد جام علی علی‌اف از امروز در شهر ماخاچ کالا روسیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مراسم وزن‌کشی چهار وزن نخست این رقابت‌ها عصر دیروز برگزار شد که علیرضا قاسمی و بابک رضایی در وزن ۷۴ کیلوگرم حریفان خود را شناختند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۴ کشتی‌گیر حضور دارند علیرضا قاسمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف حمید جلیل‌اف از تاجیکستان می‌رود و بابک رضایی نیز در دور نخست با حاجی حاجی‌اف از روسیه کشتی خواهد گرفت.

در روز نخست این رقابت‌ها مسابقات اوزان ۵۷،۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم برگزار می‌شود و رقابت‌های اوزان ۶۱،۷۰، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز فردا(یکشنبه) برگزار می شود.

بهنام احسان‌پور در وزن ۶۱ کیلوگر م، محمد حسین محمدیان در وزن ۸۶ کیلوگرم و عبداله قمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم دیگر نمایندگان کشورمان هستند که فردا رقابت های خود را برگزار می کنند.

کشتی گیران کشورمان در این مسابقات برای گرامیداشت یاد و خاطره پهلوان باشی علیرضا سلیمانی با بستن روبان‌های مشکی به دوبنده های خود به مصاف رقبا می‌روند.

تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با ۵ کشتی‌گیر در این رقابت ها شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز