خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد جوانان آسیا – مغولستان؛

کسب دو مدال طلا توسط خانجانی و طاهری

کد خبر : ۱۷۴۱۹۳

رقابت های روز نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا امروز(شنبه) با کسب دو مدال طلای صابر خانجانی و امین طاهری در اوزان ۵۰ و ۱۲۰ کیلوگرم به پایان رسید.

دو نماینده ایران در روز نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا صاحب مدال طلا شدند.

به گزارش ایلنا، رقابت های روز نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا امروز(شنبه) با کسب دو مدال طلای صابر خانجانی و امین طاهری در اوزان ۵۰ و ۱۲۰ کیلوگرم به پایان رسید.

در این رقابت ها که در شهر اولان باتور پایتخت مغولستان در حال برگزاری است، در وزن۵۰ کیلوگرم، صابر خانجانی در دور نخست ری اسکیلدی باسیلبیکوف از قرقیزقستان را با نتیجه ۹ بر صفر و با ضربه فنی شکست داد. وی در دور نیز با نتیجه ۶ بر ۶ چول یو سون از کره شمالی را مغلوب کرد. خانجانی در مرحله نیمه نهایی مانیش مانیش از هند را با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست داد و فینالیست شد. وی در دیدار فینال عظمت توبیک از قزاقستان را با نتیجه ۱۷ بر ۵ شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

امین طاهری در وزن ۱۲۰ کیلوگرم در دور اول، کیونگ تائو از چین را با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی نیز ماناخباتار اینختار از مغولستان را با نتیجه ۱۶ بر ۶ شکست داد و راهی دیدار فینال شد. طاهری در دیدار پایانی اکبر یلوبایلی از قزاقستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.

رقابت های شش وزن دوم و پایانی این مسابقات فردا(یکشنبه) برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز