خبرگزاری کار ایران

کشتی جایزه بزرگ فیلا - باکو؛

احسان لشگری فینالیست شد / مرتضی رضایی در دیدار رده‌ بندی

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۰۲

احسان لشگری آزادکار برنزی ایران در المپیک لندن با عملکرد قابل توجه خود به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت های جایزه بزرگ فیلا در باکو راه یافت.

احسان لشگری آزادکار برنزی ایران در المپیک لندن که پس از ناکامی در رقابت های انتخابی از کسب دوبنده تیم ملی بازماند با عملکرد قابل توجه خود به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت های جایزه بزرگ فیلا در باکو راه یافت.

به گزارش ایلنا، رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا جام حیدر علی اف امروز(جمعه) با حضور چهار نماینده کشورمان در شهر باکو کشور آذربایجان در حال برگزاری است که احسان لشگری فینالست شد و مرتضی رضایی به دیدار رده بندی رسید.

بر این اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم احسان لشگری در دور نخست با نتجه ۱۱بر ۶ از سد سباستین جزیرزانسکی از لهستان گذشت وی در دور دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر یک از سد ابراهیم یوسبوف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

لشگری در این مرحله نیز با نتیجه ۸ بر ۶ الکساندر گوستیف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت حریف وی در این دیدار شامیل کودیا ماگمداف از روسیه است.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز مرتضی رضایی در دور اول با نتیجه ۷ بر صفر آندرزج سوکالسکی از لهستان را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ از سد اشرف علی اف ازآذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب جبرئیل حسن اف از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در این دیدار گامید دژالیلوف از تاجیکستان است.

در وزن ۵۷ کیلوگرم یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۷ مغلوب رستم آمپار از روسیه شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضوردر گروه بازنده ها را داشته باشد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عبداله قمی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب آلن زاسایف از اوکراین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دیدار بعد، قمی از دور رقابت ها کنار رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز