خبرگزاری کار ایران

کشتی‌‌ آزاد جوانان‌ جهان - کرواسی؛

آزادکاران جوان ایران قهرمان جهان شدند / پایان اقتدار روس ها

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۵۶

تیم کشتی جوانان ایران با احتساب امتیازات بدست آمده، قهرمان زود هنگام این رقابت ها شد و پس از سال ها با شکست اقتدار روس ها، مقتدرانه قهرمان جهان شد.

تیم کشتی آزاد جوانان ایران به سرمربیگری محمد طلایی موفق شد، پس از سال ها اقتدار روسها در عرصه جهانی را پایان داده و عنوان قهرمانی رقابت های جهانی ۲۰۱۴ کرواسی را از آن خود کند.

به گزارش ایلنا، تیم کشتی آزاد جوانان ایران در حالی به عنوان قهرمانی زودهنگام رقابت های جهانی ۲۰۱۴ کرواسی دست یافتند که امشب دو فینالیست و یک نماینده در رده بندی دارند. ضمن اینکه حسن یزدانی در نخستین فینال امشب در وزن ۶۶ کیلوگرم موفق شد با شکست حریف آمریکایی به مدال طلا برسد و تیم ایران را با احتساب امتیازات روز گذشته و امشب، قهرمان جهان کند.

یزدانی در دور اول جیون بالفور از کانادا را ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و در دور با نتیجه ۱۱ بر صفر زی پینگ لین از چین را شکست داد.

وی در دور بعد الیاس ژومای از ازبکستان را ۱۲بر یک شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد که در این مرحله نیز رسول آرسان علی اف از روسیه را با نتیجه ۸ بر ۴(ضربه فنی) در هم شکست داد و فینالیست شد. یزدانی در دیدار فینال هم توانست آرون پیکو، پدیده جدید کشتی آمریکا را ۷ بر ۲ شکست دهد و صاحب گردن آویز طلا شود.

تیم ایران با احتساب امتیازات بدست آمده، قهرمان زود هنگام این رقابت ها شد و پس از سال ها با شکست اقتدار روس ها، مقتدرانه قهرمان جهان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز