خبرگزاری کار ایران

کشتی قهرمانی جهان - ازبکستان؛

پیروزی رحیمی، محمدیان و حسین خانی در دور نخست

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۵۶۹

چهل و پنجمین دوره رقابت های چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان آغاز شد.

حسن رحیمی، مصطفی حسین خانی و محمدحسین محمدیان دور نخست رقابت های وزن ۵۷،۷۰ و ۸۶ کیلو گرم مسابقات جهانی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایلنا، چهل و پنجمین دوره رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان آغاز شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم حسن رحیمی در دور نخست با ضربه فنی(۷ – صفر) لوان مترولی از اسپانیا را شکست داد. وی در دور بعد با برنده گاریک بارسقیان از ارمنستان و میکولا عیوضیان از اوکراین مبارزه می کند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست میروسلاو کایروف نفر سوم اروپا از بلغارستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. وی در دور بعد با بک زاد عبدالرحمن اف از ازبکستان مسابقه می دهد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم محمد حسین محمدیان در دور اول با نتیجه ۱۰ – صفر آردین آبو از برزیل را شکست داد. وی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران آمریکا و ترکمنستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کمیل قاسمی در دور نخست با الکساندر خوتسیانویسکی از اوکراین مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده ژو دنگ از چین و اوکا تومویوکی از ژاپن می رود. در این وزن ۲۶ نفر حضور دارند. در گروه قاسمی کشتی گیران مطرحی همچون قربان قربان اف از ازبکستان و حاجی مراد گاتسالوف از روسیه حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز