خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آزاد قهرمانی‌جهان - ازبکستان؛

محمدیان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۴۶

چهل و پنجمین دوره رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

محمد حسین محمدیان در دور دوم وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت های کشتی قهرمانی جهان به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، چهل و پنجمین دوره رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن ۵۷ کیلوگرم حسن رحیمی دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان در دور نخست با ضربه فنی(۷ – صفر) لوان مترولی از اسپانیا را شکست داد. وی در دور بعد با میکولا عیوضیان از اوکراین مبارزه می کند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در اولین تجربه حضور در رقابت‌های جهانی و علیرغم آسیب دیدگی از ناحیه زانو در دور نخست میروسلاو کایروف نفر سوم اروپا از بلغارستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. وی در دور بعد با بک زاد عبدالرحمن اف از ازبکستان مسابقه می دهد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم محمد حسین محمدیان در نخستین تجربه حضور در رقابت‌های جهانی در دور اول با نتیجه ۱۰ – صفر آردین آبو از برزیل را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ از سد ادوارد روت از آمریکا گذشت. محمدیان در مرحله یک چهارم نهایی با پدرو سبالوس از ونزوئلا دیدار می‌کند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کمیل قاسمی در دور نخست با نتیجه ۴ - صفر از سد الکساندر خوتسیانویسکی دارنده مدال برنز اروپا از اوکراین گذشت. وی در دور بعد به مصاف ژو دنگ از چین نفر سوم آسیا می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز