خبرگزاری کار ایران

مدالم را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم؛

محمدیان: روی کم تجربگی به حریف کوبایی باختم / پدرم سالن بود دستش را می‌بوسیدم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۱۳

در مسابقه با پرز کوبایی خیلی بچه گانه و روی کم تجربگی مغلوب شدم، باور کنید اگر بار دیگر با او کشتی بگیرم حتما شکستش می دهم. در هر صورت وی زرنگی کرد و پیروز میدان شد.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۴ اربکستان پس از قرار گرفتن روی سکوی‌سوم گفت دوست دارم این مدال را به خانواده‌ام تقدیم کنم.

به گزارش ایلنا، محمدحسین محمدیان با بیان این مطلب افزود: برای آنکه من به این جایگاه برسم و در واقع در کشتی رشد کنم تا در نهایت نیز صاحب مدال برنز جهان شوم خانوداه‌ام سختی‌های زیادی را متحمل شدند به همین منظور دوست دارم این مدال هر چند بی ارزش را با همه وجود به آنها تقدیم کنم.

وی درباره کشتی‌هایش در مسابقات جهانی گفت: به نظر مربیان تیم ملی کشتی‌های قابل‌قبولی در این دوره از مسابقات جهانی گرفتم، اما در مسابقه مقابل سالاس پرز کوبایی خیلی بچه گانه و روی کم تجربگی مغلوب شدم، باور کنید اگر بار دیگر با او کشتی بگیرم حتما شکستش می دهم. در هر صورت وی زرنگی کرد و پیروز میدان شد.

محمدیان در ادامه با بیان این که اگر پدرم در سالن بود دستش را می‌بوسیدم، عنوان کرد: پدر من عنوان‌دار جهان و المپیک است و خیلی دوست دارم جا پای او بگذارم، من در کشتی خیلی به او مدیون هستم هر چند مربی خودم و رسول خادم نیز زحمات بسیاری برای من کشیدند.

وی درباره اینکه چشم‌اندازش در کشتی کجا است، گفت: من تازه ۲۲ سال سن دارم. از همان زمانی که در رده سنی بزرگسالان کشتی گرفتم برای بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی کردم و با همه توان تلاش می‌کنم تا ضمن رسیدن به دوبنده تیم ملی در این مسابقات یک مدال خوش‌رنگ نیز به دست آورم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز