خبرگزاری کار ایران

قاسمی خوب بود، اما رضا یزدانی نه؛

کاوه: سطح‌کشتی‌دنیا پایین آمده / حریفان‌‌ما ضعیف‌تر شده‌بودند / توان قهرمانی‌مجدد داشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۱۰

سطح‌کشتی در دنیا پایین آمده و تیم‌هایی مثل ترکیه، آذربایجان و قزاقستان دیگر آن حریفان قدرتمند گذشته نیستند. در این شرایط، تیم کشورمان شایسته کسب عنوان قهرمانی بود که به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد گفت: اگر ملی‌پوشان کشورمان بهتر ظاهر می‌شدند، می‌توانستیم در مسابقات جهانی بر روی سکوی قهرمانی بایستیم.

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص نتایج ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در ازبکستان، اظهار داشت: به نظرم حسن رحیمی شانس کسب مدال طلا را داشت و بر اثر یک اشتباه، کشتی را واگذار کرد و از رسیدن به نشان طلا بازماند.

وی افزود: با توجه به اینکه محمد حسین عسگری محمدیان نخستین حضور خود در مسابقات جهانی را تجربه می‌کرد، به حق واقعی خود رسید و ثابت کرد با این نشان برنز برای آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد در مورد عملکرد کمیل قاسمی نیز تصریح کرد: کمیل در فینال مقابل حریفی قرار گرفت که سال گذشته مدال نقره جهان را به دست آورده بود. اگرچه معتقدم کمیل می‌توانست در فینال بهتر کشتی بگیرد، اما به هر حال مدال نقره هم برای وی قابل قبول است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رضا یزدانی قابل‌قبول ظاهر نشد، گفت: باید بررسی شود چرا یزدانی با این نتیجه باخت. در مجموع فکر می‌کنم یزدانی در مسابقات ازبکستان انتظارات را برآورده نکرد.

کاوه همچنین درخصوص کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ایران و از دست دادن مقام‌قهرمانی‌جهان، اظهار داشت: سطح کشتی در دنیا پایین آمده و تیم‌هایی مثل ترکیه، آذربایجان و قزاقستان دیگر آن حریفان قدرتمند گذشته نیستند. در این شرایط، تیم کشورمان شایسته کسب عنوان قهرمانی بود که به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: سال قبل تیم ایران در حالی موفق به کسب مقام قهرمانی جهان شد که حریفان نسبتا قوی در مقابل خود داشت، اما امسال رقبای تیم ما، آن قدرت همیشگی را نداشتند و حتی روسیه نیز با اینکه قهرمان شد، از اقتدار چندانی برخوردار نبود.

وی در پایان افزود: اگر کشتی‌گیران کشورمان بهتر کار می‌کردند، می‌توانستیم برای دومین سال پیاپی قهرمان جهان شویم. باید بعد از بازگشت ملی‌پوشان از ازبکستان، بررسی شود چرا تیم و برخی از کشتی‌گیران نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند، چرا‌که واقعا تیم شایسته‌ای بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز