خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی میدان آماده‌سازی بود؛

توکلیان: با تمام‌قوا برای کسب‌قهرمانی به آمریکا می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۱۶

کسب ۴ مدال طلا و یک نقره در بازی‌های آسیایی حاصل عملکرد خوب ورزشکاران و سرمربی و مربیان تیم است که به نحوی در آماده‌سازی کشتی‌گیران و رسیدن به این مهم تأثیر فراوانی داشت.

مربی تیم ملی کشتی‌آزاد گفت: با تمام قوا برای کسب قهرمانی مسابقات جهانی آمریکا می‌اندیشیم.

به گزارش ایلنا، امیر توکلیان ضمن اعلام این خبر گفت: کار کشتی یک کار تیمی و دسته‌جمعی است که باید تمام اعضای تیم کادر فنی اعم از رییس‌فدراسیون، دبیر و حتی کادر پزشکی دست به دست هم دهند و جهت رسیدن به هدف که همان قهرمانی است، تلاش کنند.

وی افزود: در حال حاضر قهرمانی و کسب ۴ مدال طلا و یک نقره در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون حاصل عملکرد خوب ورزشکاران و سرمربی و مربیان تیم است که به نحوی در آماده‌سازی کشتی‌گیران و رسیدن به این مهم تأثیر فراوانی داشت.

دارنده مدال‌طلای ۱۹۹۸ مسابقات‌آسیایی بانکوک و مدال‌نقره مسابقات‌قهرمانی‌جهانی گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران از ۲ مسابقه مهم‌جهانی ازبکستان و آسیایی اینچئون برگشته‌اند، در نظر داریم بعد از کمی استراحت‌دادن به بچه‌ها و شرکت در چند تورنمنت از جمله جام‌ جهان‌پهلوان‌تختی حضور یابیم و با تمام‌قوا و برای قهرمانی در مسابقات‌جهانی آمریکا که اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود، خواهیم رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز