خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قزاقستان؛

قادریان هم فینالیست شد / ایران در انتظار دومین مدال

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۹۰

قادریان در مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان ۲۰۱۴ آسیا با نتیجه ۸ بر ۴ از سد حریف هندی گذشت و به فینال وزن ۸۰ کیلوگرم راه یافت.

یوسف قادریان نماینده وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران با پیروزی برابر حریف هندی به عنوان دومین فینالیست کشورمان برای کسب مدال طلا بعد از ظهر امروز(یکشنبه) باید به مصاف حریف خود برود.

به گزارش ایلنا، قادریان امروز(یکشنبه) در مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان ۲۰۱۴ آسیا در شهر آستانه قزاقستان به مصاف هارپرت سینک از هندوستان رفت. قادریان با نتیجه ۸ بر ۴ از سد این حریف هندی گذشت و به فینال وزن ۸۰ کیلوگرم راه یافت.

یوسف قادریان در دور اول ماساتو سومی از ژاپن را با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست داد. وی در دور بعد با ضربه فنی عظمت کاستابایف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

پیش از این بهنام مهدی زاده فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران نیز با پیروزی برابر ژالگاسوایف از قزاقستان به فینال بیست و چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان ۲۰۱۴ آسیا راه یافت. علی علیاری هم بعد از ظهر امروز(یکشنبه) برای کسب مدال برنز باید به مصاف حریفان برود.

در وزن ۶۶ کیلوگرم هم رامین طاهری به گروه شانس مجدد رفت. طاهری در دور نخست با نتیجه ۶ بر یک مقابل ژانگ از چین پیش بود و در نهایت حریف را ضربه فنی کرد و به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد، اما در این مرحله با ۳ اخطاره شدن مقابل اوبلو بردیف، قهرمان جوانان آسیا از تاجیکستان شکست خورد و شانس حضور در نیمه نهایی را از دست داد، اما با توجه به حضور حریف تاجیکی در فینال، طاهری در شانس مجدد برای کسب مدال برنز باید به مصاف حریفان برود.

همچنین به دلیل حضور کیم هیون وو از کره جنوبی به فینال وزن ۷۵ کیلوگرم، سعید عبدولی دارنده مدال طلای رقابت های ۲۰۱۱ کشتی فرنگی جهان به دیدار رده بندی این وزن راه یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز