خبرگزاری کار ایران

مملکت شرایط جنگ دارد، آقایان قهر می‌کنند؛

بابک: فدراسیون‌ کشتی ناز کسی را نمی‌کشد / ما هم نمی‌دانیم بنا چه می‌خواهد!

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۴۹

خودمان هم نمی‌دانیم بنا چه می‌خواهد و فقط عصر دیروز یک نفر از آقایان از طرف بنا به ما گفت تمام مسابقات انتخابی را جمع کنید تا بعد از آن فکر کنم که کار می‌کنم یا کار نمی‌کنم.

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از رفتار محمد بنا سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی خسته شده و رسما اعلام می‌کند این فدراسیون نه تنها ناز محمد بنا بلکه ناز هیچ کسی را نمی‌کشد و بهتر است بنا به پیشنهاداتی که می‌گوید دارد، فکر کند.

گفتگوی حسن بابک با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

چرا بنا دوباره از تیم ملی قهر کرد؟

نمی‌دانم. ما با تیم ملی به قزاقستان رفتیم و هیچ مشکلی نبود و وقتی برگشتیم، در فرودگاه همه چیز در اختیارش گذاشتیم. همان موقع یک زمزمه‌هایی می‌کرد که پیشنهاد دارد و می‌رود اما فکر نمی‌کردیم در آستانه جام‌جهانی چنین کاری انجام دهد و تیم ملی را رها کند. به هر حال صبح پنج‌شنبه جلسه شورای فنی تشکیل شد و به دستیاران بنا گفتیم کارتان را ادامه بدهید، اما همان شب بچه‌ها را هم تحریک کردند و کشتی‌گیران هم اردو را ترک کردند. ما جمعه جلسه فوق‌العاده شورای فنی را تشکیل دادیم و بخشی از بچه‌ها برگشتند و بخشی هم بزودی بر می‌گردند. ناصر نوربخش هم به عنوان مربی ارشد تیم ملی فرنگی تا پایان جام‌جهانی هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و بعد از آن تصمیم می‌گیریم.

محمد بنا چه خواسته‌هایی دارد که بر آورده نمی‌شود و قهر می‌کند؟

خودش بیاید به مردم بگوید چه می‌خواهد. ما هم نمی‌دانیم چه می‌خواهد، ما الان هر چه بگوییم فکر می‌کنند چون او رفته حالا ما این حرف‌ها را می‌گوییم. یک زمانی جنگ بود و مردم برای رفتن روی مین از یکدیگر سبقت می‌گرفتند تا بقیه از روی آنها رد نشوند اما الان شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. الان در آستانه جام‌جهانی مثل همان دوران جنگ است چون ورزش صحنه قدرت‌نمایی کشورها است و ما که میزبان هستیم باید با قدرت ظاهر شویم. خودمان هم نمی‌دانیم بنا چه می‌خواهد و فقط عصر دیروز یک نفر از آقایان از طرف بنا به ما گفت تمام مسابقات انتخابی را جمع کنید تا بعد از آن فکر کنم که کار می‌کنم یا کار نمی‌کنم.

چرا بنا چنین شرطی گذاشته؟

نمی‌دانم. در حال حاضر تمام مریبان ما با تجربه و با دانش هستند و مشکلی نداریم. اگر ما این کار را می‌کردیم و او را کنار می‌گذاشتیم، حرف و حدیثپیش می‌آمد اما صبر کردیم تا خودش، خودش را نشان بدهد. الان هم مربی ارشد گذاشتیم و بعد از جام‌جهانی هم یک کادر دائمی را معرفی می‌کنیم.

شاید بیش از حد ناز بنا را کشیده‌اند که حالا کار به اینجا کشیده؟

بله، زمان طالقانی خودم او را به تیم ملی آوردم و چند بار قهر کرد و عذرخواهی کرد و برگشت. وقتی او را آوردم گفت مربیگری بلد نیستم و حالا هیچ کسی را قبول ندارد. دوره یزدانی‌خرم و خطیب هم ۱۰ بار قهر کرد و ناز او را کشیدند و برگشت، اما دیگر ناز او را نمی‌کشیم. این فدراسیون ناز هیچ کسی را نمی‌کشد.

با این شرایطی که داریم فکر می‌کنید در جام‌جهانی موفق می‌شویم؟

قطعاً می‌شویم. باید موفق شویم. ما هیچ مشکلی نداریم و بچه‌ها با تمام وجود روی تشک می‌روند و موفق می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز