خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی جام میسختا؛

۴ فرنگی‌کار نوجوان ایران حریفان خود را شناختند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۳۸

رقابت‌های بین المللی کشتی نوجوانان جام میسخاتا از امروز(سه‌شنبه) به مدت دو روز در شهر میسخاتا گرجستان برگزار می‌شود.

وزن‌کشی ۵ وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام میسختا گرجستان عصر دیروز(دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی نوجوانان جام میسخاتا از امروز(سه‌شنبه) به مدت دو روز در شهر میسخاتا گرجستان برگزار می‌شود.

وزن کشی پنج وزن نخست این رقابت ها دیروز برگزار شد که در وزن ۴۲ کیلوگرم علیرضا نجاتی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با گئورگی از گرجستان روبرو می شود. محمد جواد رضایی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با سرگئی از ارمنستان روبرو می شود و در صورت برتری در دور بعد با برنده مبارزه کشتی گیران روس و ارمنستان مسابقه می دهد. در این وزن ۶ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۶۹ کیلوگرم که ۱۴ کشتی گیر حضور دارند، سید احسان موسوی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آرمن ناسازیان از ارمنستان مبارزه می کند. علی احمد پورترکی دیگر نماینده ایران در این وزن در دور نخست با جی وی لاشویلی از گرجستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران گرجستانی مبارزه خواهد کرد.

تیم ایران در این رقابت ها با شش کشتی گیر شرکت کرده است و امین قلاوند و میثم دلخانی در وزن ۵۴ کیلوگرم فردا(چهارشنبه) به میدان می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز