خبرگزاری کار ایران

کشتی جایزه بزرگ فیلا - باکو؛

عبدولی و توسلی به نیمه نهایی رسیدند / سه فرنگی کار ایران در شانس مجدد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۱۰

رقابت های کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا با صعود عبدولی و توسلی به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها پیگیری می شود.

رقابت های کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا در حالی از صبح امروز یکشنبه در شهر باکو آذربایجان در حال برگزاری است که دو فرنگی کار کشورمان به نیمه نهایی رسیدند.

به گزارش ایلنا، در وزن ۵۹ کیلوگرم سامان عبدولی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد اورخان احمداف از آذربایجان گذشت. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۲ اوتا شینیبو از ژاپن را مغلوب کرد.

عبدولی در دور سوم الکساندر کوستادینوف از بلغارستان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این مرحله کامران ممدوف از آذربایجان است.

ایمان داودی دیگر نماینده وزن ۵۹ کیلوگرم با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب اوتا شینیبو از ژاپن شد و با توجه به شکست این ژاپنی مقابل عبدولی از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد توسلی در دور اول با نتیجه ۸ بر ۲ میت نمس از صربستان را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر ۵ دیمیو ژادرایف از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف وی در این مرحله رسول چونایف از آذربایجان است.

در وزن ۸۰ کیلوگرم میلاد خسروی در دور نخست پیتر بالو از صربستان را با نتیجه ۹ بر ۲ مغلوب کرد و در دور بعد با ناداوری ۷ بر۷ مقابل امین علیحمدوف از آذربایجان شکست خورد و باید منتظر دیدارهای این کشتی گیر در دورهای بعد باشد.

در وزن ۸۵ کیلوگرم داود اخباری در دور اول مقابل ایلیا اودویدچنکو از روسیه با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد، اما در دور بعد با نتیجه یک بر صفر مغلوب سامان طهماسبی از آذربایجان شد. بدین ترتیب وی باید منتظر حضور طهماسبی در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضور در گروه بازنده ها را داشته باشد.

در همین وزن حسین نوری در دور اول با نتیجه ۷ بر صفر ویچنزو اسکیبیلا از ایتالیا را مغلوب کرد. نوری در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل روبرتی کوبیاشویلی از گرجستان شکست خورد و وی نیز باید منتظر دیدارهای این حریف در دورهای بعدی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز