خبرگزاری کار ایران

کشتی قهرمانی جهان - ازبکستان؛

پیروزی اخلاقی و مهدی‌زاده مقابل حریفان قزاق و اوکراین

کد خبر : ۲۰۳۹۷۷

حبیب اله اخلاقی و بهنام مهدی زاده دور نخست اوزان ۸۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان را با پیروزی آغاز کردند.

حبیب اله اخلاقی و بهنام مهدی زاده در دور نخست اوزان ۸۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایلنا، مسابقات اوزان ۶۶،۸۰ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز(شنبه) در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن ۸۰ کیلوگرم حبیب اله اخلاقی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان به پیروزی رسید وی در دور بعد به مصاف نیکولائوس وارکاس از یونان می رود و در صورت پیروزی برابر این حریف با برنده دیدار سلجوق جبی از ترکیه و دانیل الکساندروف از بلغارستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور با نتیجه ۳ بر یک از سد الکساندر چرنتسکی از اوکراین گذشت. وی در دور دوم با برنده کشتی میان درهارمندر دلال از هند و نورماخان تینالیف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف دیوید کاسکاویلا از ایتالیا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان آتای کویچوکولوف از قرقیزستان و فرانک استابلر از آلمان مسابقه می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز